| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-20 |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝7點8先起身..Ma的.電話冇響到呀!!!!'激死了'_反到去..d人都上課室啦'!
算...係遲入隊'*_點知小米仲遲過我'哈'!!!反到課室..'死_唔記得帶功課=__='
早知琴晚汁定定書包先啦..-w-'算數..'測中史'識識地又唔係好識咁'-33333-'
小息..'就快上課室個時個戈死河童先至出現係我面前'-V-挽挽下'..比蕉哥鬧'= =
算數'星期1繼續'-vv-上堂..'好晏訓又訓唔著...陰公'開周會..死田鼠'講我個名'
講左3次先至岩囉..'唔死都冇用啦你...留係地球到污染晒'!!!!
e到唔係法庭!!!!唔需要證據'...-V-收皮啦..你估e+唐心風暴呀'!!!!
放學等埋Loii..Ha'2去左飲野..-W-我請=V='見到Ryan..B-Ling'=33=
s0行左陣街'-v-去左Sasa挽香水..'xD'好白痴呀'!!!
then去Gap佩屋企羅反條褲..但係唔記得羅鞋= ='激死啦'!!!
去左人地屋企挽...笑死了...4點幾'出反去水坑美搵Pil'2..Loii_'
Sorry呀'UNUN..'我今日冇反學呀..搞到你搵左我咁耐>V<'!!
見到華..*v*佢答枱了'_then小米又來了'-333333-'!!!!
又行過']去左買雪糕食'!!!!then...同LoiiDog去左利美天台挽Billy'!!
笑死我啦'!!!xddd吹左陣風..Loiii走了.-V-就去同KwanYo'2佢地上左+懶'-v-
Yo'2..Sor'>v<'下次先同你去Mp5打機啦..'唔好嬲wor'-3333-
|
| 出爐時間*v* :2007-10-20 11:57 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-19 |
分類: `♪9唔搭8 |
Happy B-Day to Ryan_'!!!
型男'*_又大左1碎啦wor'!!1日令過1日呀'!!!
今朝好早起身'12點幾起左身了'-V-就online'!!
好沉悶呀下_'*同河童&her老婆3個1齊傾Msn'*v*
6點幾個戈白痴嘉'2打比我'xddd_行路黑'-V-!!'
激死'_咁都驚..hahahah不過我都驚呀'
同河童佢地傾到10點半'_0ffffffffffline-]'!
大家齊齊0ffline.齊訓教._可惜我訓唔著..'又on過
同令妹傾Msn'Miz You so Much呀>v<'!!
家姐家姐家姐家姐家姐家姐家姐家姐家姐'_]
Be Hapi呀..!!!!!!!唔好再諗個戈野個d事啦'!!
聽日測中史'我中未溫過呀..!!!完全唔記得左有中史測'-33-
不過算啦_'!!!!e+慢慢溫..應該中得ge'-33-
|
| 出爐時間*v* :2007-10-19 08:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 171 | »
|