| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-18 |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝去Lily屋企個邊個戈BUS STOP等佢比反張卷佢'-V-
一行到過黎就成個人訓落黎..= =大佬'*你也有份量的'!!!
魚...'我又輸左比你..我得92分咋'=3333=我共欠你7盒檸檬茶= =
好似多得制=V='死人古安寧..鬧我-V-'我留班嫁'點會係初2呀'!!
中要話你問過我野..朝早岩岩先反黎咋,'你問都冇問過我野囉'=v=
還要話我講大話厄你.大伯呀.*e d野都講得大話..你估我唔想讀初2咩'
冇啦啦厄9你我讀初2..冇可能啦_'定係你認錯人呀先生'!!!
第1,2堂都係上方包..'悶到嘔白泡..'*所以係2堂都訓左教嫁'!
之後就小息啦,'好好好好好訓呀'xdd_小息個古安寧又黎啦'-]
今次比朝早更為樣衰=V=佢用個死人大聲公講___''
[e位同學..你排邊到嫁']我明明就準備行反去...都唔知係咪盲嫁'!!!
搞到超樣衰呢'!!!上化學去化學室.*睇完盧生做實驗之後'
佢比左d碘我地睇....呂芷茵叫索下佢..咁咪索囉,,哇'!!!!!!!!
d味道實在太香啦'!!!香到令人感到lee個......好想死ge感覺*v*
妖妖妖'*_今日做課間操都唔知乜事..重做左3次..= =好煩囉
上完生物堂..比吳生派左我去幫佢令反個顯微鏡上生物室_'
好重咩..我覺得好輕咋wor'放學,,如常.....mara'*
2點去行信達個d什麼什麼-V-就反學啦..自修..又訓教'*
比馮生嗌醒左..=33333='放學去打個戈咁ge死垃圾軍體拳'
都廢廢地嫁..'無啦啦間我..中話係精鷹中ge精鷹= =
真係唔方唔精鷹啦=V='又話4點半放人走'5點先放..
搞到我興得制..鬧呀Nong-3333-Sorry'!!!!
見到阮袋..叫佢等埋我..*v*之後去mara搵LoiiiSokHa'2
飲左杯青蘋果沙冰_]凍到變豬頭丙'-vvvvvvvvvvv-
5點半...._____Bk Hm
|
| 出爐時間*v* :2007-10-18 11:34 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-14 |
分類: `♪9唔搭8 |
yooooo'!!!xD'..=____='
我冇[橋]陰啦..睇清楚d啦.....
<-----------------冇啦冇左啦'!!!
哈哈'岩岩發現到呀下' |
| 出爐時間*v* :2007-10-14 11:51 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 171 | »
|