KenHung.
ieng931216
暱稱: `鱅豆仔.
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
[ Lei.DUD!4-3v3r! ]
Lei.Dun`
Lei.Un`
Lei.Dou`
`★LeiSiudouB luv you-v-
網站連結
' ♫` Jojo.
'♣Bling.
'♣Kwan.
'♣L3nGMui.
'♣Panda.
'♣t0by.
'♣un2.
'♣Van.
'♣y02.
'♣yan.
'♣Yuki.
'♣火柴.
'♣茶茶.
'脗0utyang.
'脗ah揚.
'脗akp.
'脗藍藍.
'脗Cheng2.
'脗Dun.
'脗Fok.
'脗Him.
'脗Janet.
'脗K!N*2.
'脗Lon2.
'脗Melissa.
'脗Melody.
'脗Ming2.
'脗Ph.
'脗RubyLam.
'脗TGBabi.
'脗wa!2.
'脗Y0Y0.
'脗Yuki.
'脗小丸.
'脗小狗
'脗三文治.
'脗奶茶.
'脗河童.
'脗曼曼.
'脗高B.
'脗豬仔.
'脗鄭諾.
文章分類
全部 (341)
`♪ l0ve (170)
`♪9唔搭8 (167)
未分類 (4)
`鱅:::豆仔 !


2007-10-18 分類: `♪9唔搭8

今朝去Lily屋企個邊個戈BUS STOP等佢比反張卷佢'-V-
一行到過黎就成個人訓落黎..= =大佬'*你也有份量的'!!!
魚...'我又輸左比你..我得92分咋'=3333=我共欠你7盒檸檬茶= =
好似多得制=V='死人古安寧..鬧我-V-'我留班嫁'點會係初2呀'!!
中要話你問過我野..朝早岩岩先反黎咋,'你問都冇問過我野囉'=v=
還要話我講大話厄你.大伯呀.*e d野都講得大話..你估我唔想讀初2咩'
冇啦啦厄9你我讀初2..冇可能啦_'定係你認錯人呀先生'!!!
第1,2堂都係上方包..'悶到嘔白泡..'*所以係2堂都訓左教嫁'!
之後就小息啦,'好好好好好訓呀'xdd_小息個古安寧又黎啦'-]
今次比朝早更為樣衰=V=佢用個死人大聲公講___''
[e位同學..你排邊到嫁']我明明就準備行反去...都唔知係咪盲嫁'!!!
搞到超樣衰呢'!!!上化學去化學室.*睇完盧生做實驗之後'
佢比左d碘我地睇....呂芷茵叫索下佢..咁咪索囉,,哇'!!!!!!!!
d味道實在太香啦'!!!香到令人感到lee個......好想死ge感覺*v*
妖妖妖'*_今日做課間操都唔知乜事..重做左3次..= =好煩囉
上完生物堂..比吳生派左我去幫佢令反個顯微鏡上生物室_'
好重咩..我覺得好輕咋wor'放學,,如常.....mara'*
2點去行信達個d什麼什麼-V-就反學啦..自修..又訓教'*
比馮生嗌醒左..=33333='放學去打個戈咁ge死垃圾軍體拳'
都廢廢地嫁..'無啦啦間我..中話係精鷹中ge精鷹= =
真係唔方唔精鷹啦=V='又話4點半放人走'5點先放..
搞到我興得制..鬧呀Nong-3333-Sorry'!!!!
見到阮袋..叫佢等埋我..*v*之後去mara搵LoiiiSokHa'2
飲左杯青蘋果沙冰_]凍到變豬頭丙'-vvvvvvvvvvv-
5點半...._____Bk Hm

出爐時間*v* :2007-10-18 11:34 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


`鱅:::豆仔 !


2007-10-14 分類: `♪9唔搭8

yooooo'!!!xD'..=____='
我冇[橋]陰啦..睇清楚d啦.....
<-----------------冇啦冇左啦'!!!
哈哈'岩岩發現到呀下'

出爐時間*v* :2007-10-14 11:51 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]