| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 心淡 |
分類: `♪9唔搭8 |
想不起 怎麼會病到不分好歹
連受苦都甜美
我每日捱著 不睬不理
但卻捱不死 又去癡纏你
難道終此一生
都要這麼 不可爭一口氣
很謙卑 只不過是我太過愛你
連自尊都忘記
跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機
若我不懂憎你 如何離別你
亦怕不會飛
由這一分鐘開始計起 春風秋雨間
恨我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清 賬單
平靜的對你熱度退減
一天一點傷心過 這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣
苦沖開了便淡
說甚麼再平反
只怕被迫一起更礙眼
往後這半年間
只愛自己 雖說不太習慣
畢竟有限 就當 過關
|
| 出爐時間*v* :2007-11-11 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 考完試Na |
分類: `♪9唔搭8 |
今日所有洗費-河童哥比'-呵'
今朝搭巴士番學見到Kwan-Lily也'-3-!!!!考試-識呀'-
小息又同河童係到挽到痴左'=3=!!'放學-河童陪我反屋企換3'
黎我屋企搗亂-3-!!!'就飛的去左EM'-河童比'咩都係佢比'!!
去搵珩姐'*3*-食飯.,'河童比'-鬼叫你應成左'*v*!!!!'-
係m記到挽食薯條'xD-一大炸薯條塞晒落個口到-哈*'
係m記比我咬'抵-'整到個口咁大'真係好想p0出黎'-333-!
仲影左相'-絕世k景'*3*-之後出左水坑美搵Ha'2..Loii..Sok
'-我同Ha'2再去MP5打機'*3*之後又再出反水坑美'
去Mara'-叫左個土司'-個戈搶晒黎食'-哈'!!!世紀大幾荒'Xd!!!
搞到冇晒'-XDDDD笑死我'__同小狗.司法華佢地係到講大6話'
都係係到笑.,*3*_____!!!!!'Thz-司法華'請食野.,*v*
then行左陣就歸家去了.,*3* |
| 出爐時間*v* :2007-11-09 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 171 | »
|