| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Two Days |
分類: `♪ l0ve |
10月26日______'
今朝要開崗都遲入隊..-3-!!'算Na'*平時都係咁Na'上堂..=v=眼訓到呀'快要去食屎了'
測世史..e...又訓著左..*'e幾排唔知做乜事..'成鬼日都測測下驗訓著左.,=v='
可能我太掛住周公Naaa'-vvv-冇計.xD'好彩文Gap有叫我起身jak.唔係.交白卷都得'
跑50m..= =跑快跑慢都係同隔離個戈隔成條衙咁遠.,'*廢廢地的=3='
中午放學同Loii..Pil2去左Mara食飯呀.,'-vvvv-then就反左學.,'同文Gap係到吹水..
放學即卡反屋企換3..就出左去搵小米'>3<同到Nok.,Bling'__出左去行2個卷
又反番去Mara'食左個飯.同GapChon,Weng,Ha2,Loi,Nok,小米,Ryan同埋似1蚊銀ge人xd
去左小寶..'Ryan走左.,'睇半粒鐘電視同食野就去左南環湖發Din..=333=
本身話8個人1齊跳落去.,=v=之後又同..個戈1蚊銀人係到挽.,-vv-唔記得左你叫咩名呀'..
又挽何制捉..xdd好8G呀.,-33-*挽完又狂係到自拍'=vv='then就去左tum仔'
再出水坑美搵小丸...'*見到某人..'好撚7憎你囉..扮撚晒蟹咁*'一9星'哼哼哼!!!!
10月27日______'
今朝又遲入隊..'*算數Naaaa'=33=哇..'*上堂都係好眼訓囉唔該.,=v='
第2堂測國文..做左1題都唔夠訓著左Na'*之後有起過身..又係做做下訓左'
又見後面個d答案頂寫咁鬼死多野..唔想做..識得做又唔想做.,=v='
結果係交白卷嫁'= =日日番學等放學唉..'*上完電腦堂出去..死河童'___
一出到去羅中指指住我..,=v=搞錯呀..'*比人叫夾住d陰=vvvvv=好核凸呀
放學..'*去Mara了.-V-!!!!'同河童有一段時間係到拍波..xd我咬左背瘠1下..'
抵死呀'2點幾bk hm..換3..去左Mp5搵Kwan,Yo2再去望下搵Dog.'*
就去左利城食野.'*食左碗面都唔飽_____再食..'=v=!!!!'大食ma'?!
then又唔知去邊到好w0r..'=33='!!!我就去car屋企食飯Naaaa'=33=
|
| 出爐時間*v* :2007-10-27 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-24 |
分類: `♪ l0ve |
今朝起身'..出門口反學個時比呀媽係到講lee講路']=v=
搞到我同唔到小Lily搭巴士-333-!!'仲遲入隊tim'*
上代數堂簡直係到釣魚..'超眼訓囉.'測物理.....'*
Shit.!!!!!!!!靜係做左d填充咋..做做下訓著左囉..'*可惡
起身就要交卷..仲做呸..'* 妖妖妖'!!!小息要留係走廊進食'*
同小米一齊進食,..食食下上左去搵Pil2.,'-33333-kakak
何厚華皇上黎左.=vvv=咁得閒黎做乜jak反你個澳督府做野啦'!!
阻住晒'__上中史堂靜係聽湯生係到講故事=v=..測驗有60分呀'*
上國文堂係到講何厚華係皇上個d...'*笑到我仆晒街'-vvvvv-
測GE...好彩今次冇訓著jak'*__但係做完都有訓..'
好爽呀'*v*中午同Loii小米去鮮果撈食飯_'-33333-
走個時去左隔離個間超級市場買棒棒糖食..>vvvvvvvvvv<'
陪左小米反學先..them同Loii去屈*士買Hand唔知乜野'_xddd
就反學啦..'*自修.!!'冇野做ge都..=v='訓教...訓左好耐..爽爆呀*
一訓醒就放學啦..'Y0Y0 MAN啦'*Nok黎搵我地..去Mara=]
又喝青蘋果綠...再坐左陣就BK HM了'-3333-!!!!' |
| 出爐時間*v* :2007-10-24 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 171 | »
|