| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-12 |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝反學=v='好平靜咁過左..*但係唔知點解今日先生抽做野
次次抽都抽到我=33='真是黑仔'...
測體育..'d咁ge體操...完全唔識做=w=
71分'....=3=算啦..'反上去'..比人輔導左成堂...=v='
真係好煩呀下..*中午去左鮮果撈=33='
陪Sok等埋Lost先反學...遲大到..kakak'算啦
放學比羅9女的左去問野..'真係好撚煩囉你..pk'
聽日問唔得嫁咩'_屌hi大呀*'我唔中2講真話呀.,'吹B bum呀!!!
你睇下你自己個樣先啦..'個口臭到西咁..'隻眼又唔知似乜..
收皮啦你..*
|
| 出爐時間*v* :2007-10-12 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-11 |
分類: `♪9唔搭8 |
今日朝早又見到Lily'...小息比人罰企.,=w='
上堂又超級眼訓../3\放學去左Mara食飯呀'
之後去左大會堂'..]影相..*then反學.'
放學.,*好煩呀今日..]
今日好煩呀..*好彩羅9女搵唔到我咋'!!
e+點呀.,?!!1個個咁捉去問..*想問咪問我地囉..!!!
就算你地迫功我都唔會講嫁啦.,!!!算吧啦你'-]
|
| 出爐時間*v* :2007-10-11 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 171 | »
|