| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 10-29 |
分類: `♪ l0ve |
某d人好唔知醜.收皮Naaa'*
今日番學見到Lily'*反到去又見到Loii同Ha2..'太感謝你地Naaa'
居然會記得幫我買早餐'xd!!上堂..好眼訓呀..=vvv=!!!'可惡'_!
小息食我親愛ge早餐'xd'!!Rea..唔識呀..出到去背唔記得晒'-v-'
之後測代數..好彩識jak=v='生物堂上左生物室.終於識同顯微鏡= =
化學堂又靜係抄筆記-3-!!'悶..*'放學去Kimo搵Bling'=33=!!!'
之後去左Mara'__晏就自修..Loii,Ha2都冇反到t3t...'慘,'***
放學本身諗住去搵Sok..'但係呀ma又唔比我出就冇去到了'!!
4點3反到屋企.食左個杯麵..就去左訓教...訓到凌晨3點自己彈起身'
同Dun傾Msn..'真係好唔誠實呀下..你係令就令..t3t...冇得唔認嫁
|
| 出爐時間*v* :2007-10-30 06:10 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-28 |
分類: `♪ l0ve |
今日過得好充實呀下'xd
今朝9點2..比lee個小Loi打黎嘈醒左話去打波'-3-咁就即卡起身Na
10點幾去濠光搵Loi.Ha2.Sok'-33-就行去望下Na'去左利城食野..'*
再去望下打波'-vv-好炎熱呀下..1點幾走人..'Ha2反屋企.....
我Loi..sok去水坑美搵Kwan'2點半走人.'Loi陪我去睇個妹學琴'
訓著左'=v=then呀Loi話反屋企訓..我陪佢去等巴士'=3=
就反屋企訓教Na'-3333333333333333333333333333333- |
| 出爐時間*v* :2007-10-28 05:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 171 | »
|