| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
`♥今天是2008; 07; 08`; 星期二
|
|
|
F,3尾2日 |
♥`呵呵呵`今天做過什麼尼^v^
吾記得l0,但我記得我也妹問左我1個問題`
點解貝多芬吾用尼隻手指彈琴♥`舉起你隻食指`♥
有2個答案-\/-1個好冷,1個笑爆肚`
♥返學`
將個笑話講比蝦屎,小慧聽`
小慧話♥吾知點解,覺得好涷 *♥此人講野仲涷尼,不是嗎^0^♥*
之後見到飛飛,1齊返`^__^ 爆爆咀遲左,t3t
♥係3E班課時
help=3=" 想炳自己t3t
諗住♥;雖然無帶身分證副本刀吾緊拉`.反正吾少1定要交`
點知在下犯左1個勁大既錯-__-係家長簽名到,答左自己個名-\/-
比幔屎,鎖匙,j0eychan笑-___-吾準笑,再笑就炳`!
♥落到禮堂,
嘻嘻`我帶蝦子行咪咪通道,yayaya,我好叻`
去文清到,點知間左個j0eychan`
我認住袁嘟嘟,係家姐有難時,你居然扮無知`!
哼,除左啤佢,啤佢仲有啤佢! -0-
好在間左個j0eychan-_-因為刀吾知扮識吾識文清好-3-
飛飛今日好鬼惡, 第1次見佢甘惡`-_- -嚇親甩皮雞同在下-3-
band隊好勁也`! 勁愛-\/- d人唱歌刀好好聽`^0^佢地好叻也,
♥放學`食-__-
|
|
|
« | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | ... | 829 | »
|