| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
`♥今天是2008; 06; 22`; 星期日
|
|
|
2008-06-22 |
聽日派卷拉又` 好驚-____-
最頭同最尾派果2科刀好驚-_-
1定系最死既2科-_-
果2科就系BI♥同Eng`030
help,好驚尼t3t`
琴晚驚到訓吾著-_-今日派na`1斤加油`吾不用怕
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥Eng
屎得火紅火紅的,, {個4字語我作出尼嫁-_-?}
29分-v-真系吾知好嬲定好笑,比上次叻左-v-但仲系肥左-_-
GB同也爸同分`狂係到GiveMe5-v-2個kai子
真傷心`尼2年尼,有邊次吾系差少少合格?
♥中文`
哈哈,自f,1果段風光時期過後,
中文要合格真系好難-__-
難得我作文合格-v-
♥地理`
本身尼科好有信心嫁`
就系比果個kai姐講到好似題題刀錯甘-_-驚"
好釆仲合格到-v- 同fe仔同分拉-v-
♥物理`
1直也怕那個11,6會令我屎忽到無得再屎忽-_-
由果日開始到今日,刀仲系好吾鋸自己-/\-不不不`!!!
我1定會記得果題式嫁`!!永遠`
也sir吾記得比分我-v-+3
♥Bi♥
不合格是意料中事拉-v-
1大炸汗-_-
♥放學`
送大蝦蝦返k後,吾記得左點返自己屋企`!help-_-
差d去左天澤-_-好釆撞撞下,峪到屋企-_-
♥今天好攰.訓-_-掰掰
|
|
|
« | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | ... | 829 | »
|