| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
`♥今天是2008; 06; 13`; 星期五
|
|
|
考試以尼,第1篇bl0g` |
♥晚晚溫書溫到1點幾2點幾`
其實系朝早係到hea,吾溫書既後果na/口\
♥返到學校,
放底d野係雪雪到就去左娘子到-_-
雪雪話我過檔-_- 不是拉`是那兒多人好玩拉-v-
後發現自己1件好榮幸既事,唯冬紫斤知,我是最貼身的那個-v-
♥中聆
救命,`真系好難-_-
上次甘易,我刀系岩岩好50分-_-`今次,,,
♥通識,
因上1科而無m00d溫書,, 依家吾識拉,我問你點算`!
♥比平時早放學,, 去圖書館hea
同蝦屎餅,fe仔`去圖書館,,鍾先生係到睇字典-_-
♥溫英文`
同fe仔返尼搵Miz lala`
等左1段時間後,Miz lala返尼na`
同fe仔,奶奶,炳權上去106` 茹屎餅系後來的特別嘉賓`
陳sir叫佢吾好蝦Mizlala, 佢話教佢緊Miz野-_-
4點幾到就送fe仔返家`之後再自己返家
途中見到令令冬仔同雪雪,2個1見到我-_-
就叫我吾好玩電腦^口^, 知道拉`~
我覺得佢好令女拉`佢點會吾令女尼?
♥謝冬比我打bl0g-v-
|
|
|
« | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | ... | 829 | »
|