哈哈哈`
尼個bl0g除左冬冬仔之外,,刀無咩人尼嫁拉`
所以打尼d野出尼`佢地刀吾會見到`
有緣就見到尼篇拉`^0^
t0茶`
其實我知要你吾去追星`系件好難既事,,
但系為左你既學業,,可以放棄1年追星的機會嗎?
我知你刀想有好成績`刀想乖乖地去溫書`
但其實每個人刀想有好成績`刀想自己可以坐定定`
但只諗系吾夠嫁`要真系去做先得,,,
[雖然有好多野`我刀系做吾到,,但為左152,你要加油]
t0璇`
識左你2年幾拉`
牙璇好細心`又識關心人`
而且甘岩我既差點,,佢刀做到了`
互補長短,,,搵到1個甘既朋友,真系滿足`
識到佢,,真系我吾知係邊得返尼既福氣"
其實我刀吾知點解會甘重視佢,嘻`愛1個人無原因
t0冬冬`
嘻`冬冬由f,2開始就系我既排波守護神-w-
我仲記得果次`我去左你既嘟嘟到`之後再去某某人既嘟嘟到`
你地2條由魚`時間相差成幾個月`打既野居然可以對應到`攪到在下fe里fie尼`
我仲記得每日1吻嫁`仲有只有你先明白既公仔字`我做過調查,,真系得你明-33-"
f,1~f,3冬冬刀對在下好好-v-`0nekiss`
t0琳琳仔`
3年尼`其實除左細既事`
我1直刀覺得你份人不錯的哦`
其實你應該是知的了`;>
你放心好了`!!我1定會盡力想方法去果到補`
今年`我終於刀吾系0.01了`嘻`
但系你千萬吾好無拉拉彈上尼打爆我哇`