ENG唔知果個MISS講咩叉嘢
只1直畫我既畫=www=”
D人1直企到 [講講講]
科學堂刀系唔听豬 Zzz...
Math果時唔記得帶嘢*問屎忽何借*我刀好好人*2全數歸還
西屎果時好比心機甘听豬*唔知點解耶 可能系唔想次次刀差1. 5分先合格吧T^T
Lucnh果時好乖 留低做功課耶=]
屎忽何叫我比返本BK佢..叫我[姐姐]
大佬 我先無你甘老尼XD +姐右企到話[咩呀!系大嬸呀]
唔想同佢吵呀..我唔似屎忽甘[無大無細]我唔出聲尼[刀出出聲左1句甘大把]
Art果時右比佢罵* 次次刀有我份[很無奈=0-`]
唔知點解無心機畫畫...是但甘畫左G筆就去左洗嘢啦...
明明洗好左唔知G時 手右有D黑色既嘢
去洗完返泥 望下其他人做緊咩先
見到自己只手[大佬呀T^T右有黑色既顏料]
去揾MISS 啦[肥左]揾到4:30先走得=333=”
1落到地下..見到家GAP 蔡朗 同平平等人企到玩得很癲..[呵呵..好笑]
同包GAP 屎GAP 琳GAP 1起唔知做咩...
呀紫1見到我就叫[LUGAP LUGAP LUGAP]=www=”
C Man 右招攬左1位新隊員了佢就系...[清gap]啦..呵呵XD
本來我刀無嘢的...鬼知屎忽串咀...甘想加入[大GAP隊]呀!?
[風GAP]是也=www=” 鬼叫佢串咀=0-”
湯呀...唔系3.9 唔系3.1 刀唔系4 是3.7耶XD明嗎?明吧...