大佬呀..P.E堂教跳[無]..很[咩]嘢..=333="
ENG堂1直刀企到畫畫...金日ENG堂唔想調位呀..因為次次1住企果個位刀會諗到D嘢
地理堂* *無人听豬哦 我企到飲Apple綠 湯琳就企到食朱力 Chan靜企到笑=3=" 屎忽何企到Zzz...劉x賢企到B D眼淚出泥 [好笑XD]
中文堂LA 很不幸 我的Dict差到嘔電T0T
我唔會唔記得既 屎人蔡朗2嘢打落泥 [勁大聲的 好多人望住 話佢蝦1斤嘢XD]我刀唔差哦 2手1齊咪他好多下 系平時的11倍 [紅左] 唔怪得我哦=___=" 佢打到我[雲雲]地尼
金日司徒很成功地搶到[屎忽何]的朱力 其實我同司徒刀唔差 食左1/5就比返佢la..
通識a sir望住我泥叫[屎忽何]很無奈咯=333="佢仲玩a sir尼 [無大無細 唔要得XD]
放學留低企學校[打算呆等湯琳]呵呵XD 包包同文翹刀企到 甘就企到玩flyfly=www="
[大Gap隊] 隊員名單如下"
包Gap 文Gap[很差XD] 琳Gap LUGap 屎Gap 家[+]Gap[太唔似樣la] +多個FlyGap
屎家呀 話我 暴力=333=" 我刀唔差 鄧佢去到好班而Happy[張D朱力整起佢到]
呀[歸]同家比我車o太 鬼個叫佢地xxx尼 =www="
金日企到飲[朱奶] 好耐無飲Lu 很想念那些味道耶 XD
T0T湯琳企放學果1巴打過泥..傷了..真的很xx [miss Yan 講既 唔關我C哦]