世界當沒有你~~~~~~~~~~~玩歌詞................好過你



2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


e個用戶我唔用了 分類: 未分類

話我冇品

好!我比你話

遊戲我同你玩到盡

一場同學比d餘地你

你話玩唔起我冇同你玩甚至冇同你講野

你話我對你冷漠

遊戲開始

你生日當天遊戲結束

我馬上變成唔識你

而e個用戶我左2006年4月10日10時開始癈棄

其他人可以留言

我會回你

new用戶係唔會有人知

或者我會同其他人講

現在9時55分

5分鐘後..

好88

遊戲馬上開始

 

 

 

密切期待

 

 

 

 






訪客留言 (返回 ii123 的日誌)


kuromiyin 於 2006-04-11 05:35 PM 發表:
嗯.....我估我係其他人...so..我可以留言~
我十分同意fonia的講法~
友誼不是遊戲~
到頭來得定係失?冇人知~
但我深信失的是多一點~又信你的朋友現在心裡不好受~~~
多d從朋友的角度去想~~你同朋友相處會好d....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦,多謝你留言呀
你同意Fonia的講法
我真係開心
你真覺十分愛獨唱好聽D
多謝
 
真好
太好
可惜佢唔係我D friend
以前係而家......
上次左你這兒唔小心用新用戶留最後一次言
唔好意思
 
我講的都是冇用
上面講的先至叫遊戲
 
 
 
 
 
 
Posted at 2006-04-14 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fonia 於 2006-04-11 02:37 PM 發表:
很火...雖然我唔知邊個...
但朋友要靠呢種[遊戲]...
最後感情會變好咩..?定係變得更差..?


P.s[[十分愛]]還是鄧麗欣單唱好聽d,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺太火
估唔到你有睇我的日誌
多謝
你都講得有D道理
不過我有原因
所以......
 
鄧麗欣單唱十分愛我都覺好聽D
我都成日聽
 
Posted at 2006-04-14 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







ii123
暱稱: Ivan
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
» 最新日誌
e個用戶我唔用了
心情好好
百癡
失望...
無聊
» 日誌分類
全部 (12)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 10
今日人氣: 23
累積人氣: 897
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann