2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| e個用戶我唔用了 |
分類: 未分類 |
話我冇品
好!我比你話
遊戲我同你玩到盡
一場同學比d餘地你
你話玩唔起我冇同你玩甚至冇同你講野
你話我對你冷漠
好
遊戲開始
你生日當天遊戲結束
我馬上變成唔識你
而e個用戶我左2006年4月10日10時開始癈棄
其他人可以留言
我會回你
new用戶係唔會有人知
或者我會同其他人講
現在9時55分
5分鐘後..
好88
遊戲馬上開始
密切期待

|
|
|
嗯.....我估我係其他人...so..我可以留言~
我十分同意fonia的講法~
友誼不是遊戲~
到頭來得定係失?冇人知~
但我深信失的是多一點~又信你的朋友現在心裡不好受~~~
多d從朋友的角度去想~~你同朋友相處會好d....
|
網主回覆
哦,多謝你留言呀
你同意Fonia的講法
我真係開心
你真覺十分愛獨唱好聽D
多謝
真好
太好
可惜佢唔係我D friend
以前係而家......
上次左你這兒唔小心用新用戶留最後一次言
唔好意思
我講的都是冇用
上面講的先至叫遊戲
Posted at 2006-04-14 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Fonia 於 2006-04-11 02:37 PM 發表:
很火...雖然我唔知邊個...
但朋友要靠呢種[遊戲]...
最後感情會變好咩..?定係變得更差..?
P.s[[十分愛]]還是鄧麗欣單唱好聽d,,,
|
網主回覆
我都覺太火
估唔到你有睇我的日誌
多謝
你都講得有D道理
不過我有原因
所以......
鄧麗欣單唱十分愛我都覺好聽D
我都成日聽
Posted at 2006-04-14 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|