心情不大好啦吧-_-
今朝十點約左 兩位周周食早餐
唉`
合唱團真係食屎大
前面同旁邊啲友 果啲啊 日日望住晒
係度話愈睇愈令仔
又係度嘈 好令仔啊
今日&琴日口頭蟬係 吊`望乜橪野
之後MS LUI話check你地笑成點
我係度玩野 之後佢話 好令啊
搞到成班合唱團望橪晒落黎 前面果行三條仆街又係度wow-.-
勁橪囧 之後我地班果啲又話我塊面紅橪晒-.-
就上台果陣 先見到媽子 叫佢拎返果眼鏡比我囉`
又話好橪令仔 令橪完未
肥千唔好話張相 代表我同佢有暖味關係