呢排有個諗法 如果我係韓國人就好啦-.-
跳舞勁到飛起-_-
又令仔 haha
琴晚唔該晒張嘉裕親手織既頸巾比我^_^
最後1日 live坐埋1齊-.-
完全唔high 最尾周周慧仲要好唔開心咁
朝早music sasa係度訓覺-.-
宜家一完lunch 就要帶眼鏡-.-'睇野
今日放學同sasa 橪雪 mark姐-.-去左新城市
唔知有乜做咁-_-''
買銀包真係煩九死-.-真係唔賣算-.-'囧~
聽日約左周周慧 阮兒
yui唔知去唔去-_-
本身諗住去唱k既
但係之後話左去睇跳舞