晨早起身就放狗
果隻死金毛 果鼻又多水
又要痴埋黎-.-
搞到我有啲水性物體
之後送隻狗返屋企 又出返去食早餐-.-
返到黎開電腦 勁kai-.-
10點九出街-.-
早十分鐘到-.-即12:20
等到1:15周周先黎 挑
阮仲衰-_-果陣打比佢仲訓緊覺
話果鐘冇叫到-.-'
買飛先 4點幾都得返前面既位
食吉吉家-.-果陣超肚餓
之後去搵sasa 周周同sasa講電話 講到好火-.-
諗住4條友影貼紙相
阮(2:30)打黎問你係邊啊
佢仲要唔識路 好鬼囧-.-
影果陣 做左1個從來都唔會做既v手勢-_-不過又幾令 哈哈
2012超級好睇 真係好似真既咁 好屈機
睇完隻眼超累
聽日約左fihe等人打波 yoyo

|