今日約左三年前一齊去新加坡d fd
首先去九龍塘睇x聽風雲
我地三條友係咁望住clare係度笑
因為佢驚a_a
之後去旺角
無啦啦出閘 見到梁p君同xx翹(好似係
梁p君 我有乜q野對你唔住 仲係度講我對你唔住 我嘟u
見到佢地搞到我自己自轉柱一圈
去新世紀最頂red box
唱k..-,.-
見到果度有d位可以有氣咁寫字
cla就寫♥deb 之後係前面又mark ♥ deb
兩條係咁話擦左佢 爆笑
deb係咁話我失戀
因為我係咁唱你瞞我瞞
cla就話你唔係失戀就熱戀中啦
我話 我冇拍拖點失戀同熱戀-,-
極無奈-,-
cla媽唔比咁夜返屋企 早走
我地4條友係度唱
聰-,-話王祖藍果首跌落凡間的天使 好岩佢xx
係咁唱-,-
成班話 原諒我極像孩子 呢句最岩=,=
之後走左去影貼紙相
第一次得我同deb係度玩=.=
有張仲要一條友都冇a_a
之後deb要再影一次 仲要張張都有4條友;;=.=
出到去見到有鏡又要影
其實本人係冇野做先會打呢d野
|