to y(我知你唔會睇到 so write in here
其實..
我對你一直都有一種唔同感覺 好獨特
散左咁耐..
一直都keep住有
雖然我地都成日互相幫忙
唔開心互相安慰
有時您有人向你示愛
你都會問下我 應不應承好
果陣就有一種獨特感覺
有時係希望快d散(好sweet果時
有時就希望你有幸福
戀人真係可以變朋友?
次次開始都驚hurt親人
不過你一定係最多果個啦
係咪?
而我有時唔算好唔開心都唔會對住你講
會扮冇事