今朝發燒
又喉嚨痛 有痰黃色既
鼻水又黃色既 塞住晒
一有風 呼吸 果喉嚨就癢 就咳~_~
超討厭睇醫生
so冇去到 又唔係返學 4日唔洗返就正姐
好彩琴晚冇應約喳
唔係就麻煩lu
去完韓國返黎 好唔慣
聽唔到ken kam好鬼嘈把聲 又見唔到得意既攝影師
仲有 係韓國一去到室內就有暖氣
係香港就冇 係屋企著少件都覺得凍
宜家覺得好凍._.`
入左香港S.H.E後援會果討論區
情同愛要做出黎並不容易 口口聲聲說愛又領略不到當中意思