今日去左ms lam果類似約會的物體
有19個人 全部都係1A既(2008-2009)
好正囉 不過我地上去美心唔夠坐 要分2部電梯坐上去
狂影相 狂係走廊度係度玩 搞到比人話
笑柒死`
又話去同ms lam影貼紙相-_-點知上到去空中花園影完全家褔 ms lam就閃左
之後去左唱k-.-為左唔搶咪用 要3個人去-_-
去完green box話貴又要等 飛的去富豪
好正正正正`
又行去禾輋 之後先記得聽日要去吊魚王度-.-haha
冇點溫過書 遲d去韓國又唔洗溫啦