今朝陪狗仔落街
勁多狗仔一齊玩 影左好多相
發現貴婦狗好鬼得意
有日本人~_~4個 勁
之後去左沙田飲茶
then比人車左去大尾督玩
踩單車 勁無聊囉
望過好似之前痛苦的經歷 六點起身跑步果啲 唔好提-.-
呢度望緊8仙嶺
之後去左新娘潭 就係果陣 行緊石路 又有水
beryl打黎-_-即刻沖返出去a_a
聽日下午去荃灣同老媽子 呢條友屋企-_-
佢老媽唔知整乜水餃-.-