今天是2008年嘅第一日!!"琴日睇果個高清首映禮,,除左楊丞琳果個表演壓得吓場之外,,
其他啲表演對於我黎講可以話係一無是處。第一果個珠寶SHOW呢......啲model都唔識行
RUNWAY,,又唔識果啲外國名模WOO,個司議話就話係名模,,但係有機會係呃人- -
咁睇完高清首映禮,就睇全城狂呼/歡啦,,哇=0="好幼稚~白痴到乜咁,,當阿陳豪唱果首歌,,
我見到佢成個頭紅哂!!"豪哥第一句唱已經走哂音,,之後我同我阿哥狂係度笑- -唔知......
佢會唔會係因為緊張呢!?哈哈......唱歌仲緊張過拎獎!?咁陳豪唱完歌之後係.....跳舞!
姐係1隊派1個人,之後比試跳舞嘛- -睇到好無奈~~
咁之後就倒數啦,,哇......周嘉慰果啲跳舞女士們,,真係陰公!!"著到咁小布,,俾啲風吹都
吹到收變雪條=3= 倒數啦!!>口<"6 5 4 3 2 1!!"我好奇怪!!點解去到1個2008都未出黎= =
等到佢倒數完,訓覺.33. zZzzzzzzzzzzzzzzZZ |