| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 有你份嘅!! |
分類: 未分類 |
琴日我唔記得咗打埋琳琳姐個名-V-''因為琳琳姐去左大陸,我唔係好記得你,但係我仍然咁愛你:)
-__-煩死人LA,,小島一日遊*本小姐除左安全島之外,,從未去過島嶼!!我點作呢?!
話我衰都係咁話- -我上網抄果啲什麼什麼南丫島一日遊!!*
以我所知,,梁子係咪聽日同靜儀佢地一齊丫??
我似乎多事左啲-v-算~
MD知我唔去未*V*?
唉~__~數學作業!~點解婷子果班可以唔洗做程度二t33t''
我就係爭啲程度二t33t
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 快樂嘅時光果然過得特別快 |
分類: 未分類 |
唉•••快樂嘅時間過得特別快!*
兩點到5點半真係過得好快!!*感謝MD,婷子給了我快樂嘅4小時!!
MD,婷子我14號唔同你地啦~~靜儀,,我都唔同你啦!!*
我想一個人靜下!!`
頂,,琴晚邊條仆街又打俾我呀??今朝又邊鬼個私人號碼打俾我呀??
唔記得左TIM- -今朝果位私人號碼係K型`魚,,成日用私人號碼俾做鬼WOO`
我講明架啦*私人號碼,唔識,唔熟......一律唔聽!~
多謝合作********
MD婷子丫.......C姐丫..............<3 ILOVEYOU 丫 |
2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| 煩死人la |
分類: 未分類 |
唔該啲同我唔係咁熟嘅人唔好再打俾我-____-`明話緊你啦!!我同你好熟呀咩?
成日打過黎!!係咪痴痴地線架你!!唔該唔好專登講埋啲無聊野而打過黎-____-`
仲有一樣哇..好緊要!!"唔好係我個blog度留言話我係令女lo,,唔該哂``令女都已經好嘔,,
美女就仲嘔~.~謝
up左屯門公園一日遊嘅相上去相簿,,多謝咁多位去參觀:) |
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 屯門公園一日遊 |
分類: 未分類 |
琴日,,兩點同老豆,阿媽出左門,去屯門公園一日遊-V-''咁我行完公園之後,,
同阿媽去東凱堂買西餅食,,咁行行吓,,手機有一個未接來電!!-0-原來係我親愛嘅婷子*v*
我緊係即刻覆機啦!!-0-原來係MD同C姐,,自9月開學以來,我都未見過佢地啦*V*
琴日竟然有機會聚首一堂!!難得,難得 哈哈:)
佢地話係屯門公園內面,,咁我又係東凱堂度即刻趕返返去- -''c姐,MD,婷子,,多謝你地*V*
琴日係我病到以來,,最快樂既時光!!儘管只有一兩個鐘,,但係都已經好快樂:)
我琴日用手機影左好多相架,影左屯門公園入面果個人妖嘅相!我諗,最快聽日可以up上杷簿架啦
今個新年嘅禮物:)勁多朱古力,不過我都唔食得-v-'


|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 遲來的一句「新年快樂!」 |
分類: 未分類 |
遲來的一句,,新年快樂!!*沒法子,,我病得太嚴重~重感冒!我到依家都未好-_____-
琴日頂硬上出去阿爺屋企拜年,食湯圓•••我睇在啲利是錢份上,先唔當面話佢地整啲野難食炸!
哇,,同佢地講埋哂啲無聊野,,又問乜,又問七woo!!我成績點,關你鬼事咩!!?
好辛苦t33t`講返年30晚先,果晚8點半出左門口la,不過我地有緣無份~我同親愛的c姐相遇唔到!
年宵市場真係好細-____-''我咩都冇買丫!!~喉嚨痛,食得咩woo=3=''棉花糖都冇得食-︹-!
得阿媽買左兩枝菊花-__- 我有份揀嘅...如果我唔幫手揀,,佢地捺果啲仲樣衰呀>v<
咁多日冇更新個blog,,唉-___-我呢個病,,連累我不小!!>x< |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|