總算捱過頭幾日適應期..
直屬上司放大假...所以搞到我無皇管.但係仍然要受到日更上司監管...
原本我由什麼都不懂...到現在叫熟習工作環境
其實我不太想上司放大假.因為很多事情需要他帶住..
幸好總算上手上得快..
反而樂得自己一個返工...
比較自由..只要交更時做好所有比日更上司就可以...
不過這份工作要捱夜.傷身..
始終唔係長久的..
騎牛搵馬啦唯有..