파今朝冇咩特別, 所以5多講啦..
afternoon去學guitar...臨去之前, 阿媽話佢同埋我同阿公1齊出去[佢話去換經濟週刊出個本英文書比我睇...] $21咋, 仲有本notebook送..好抵呀!!
去到學guitar....Mr. Tou同我地温番支『世界真細小』...
之後就教首新歌…叫『快樂頌』, 原來係貝多芬d歌黎架。
Mr. Tou懶係搞笑,..
佢話:『我地幾勁!!第3堂就學貝多芬ge歌la..』我地係度笑.
之後佢講貝多芬ge history比我地聽,..又簡單咁introduce左picking同fingering ge分別
真係勁...Mr. Tou話如果就咁彈d喎音5知似咩,,,之後佢就叫左d喎音做「5知咩」喇。haha
|