네好傷心呀!!徳國輸左波,..仲要係+時個陣輸[陰公]..今晩C. Ronaldo要add oi|呀!!希望贏到啦..
今朝冇咩特別..靜係睇電視..所以就5寫la..
食完飯..同阿Jane出去幸運閣買cd-rom同d套..個條友話冇套賣, 叫我地去博士文具到買。
去到,,買完,,我又買左紙包書xD 佢話要去supermarket到買"姐李"粉..
買完之後去左致富買泳帽..但係佢5比試..
之後去拿相,..[好失望, 因爲d相影得好差..]好懷念用菲林影相ge日子呀!!
番到屋企發現阿Jane d cd-rom套o係我度, 冇幾耐佢打黎叫我落去屋企門口等佢[比番佢]
之後包1陣書..online,,
食完飯隔左1陣就去游水, 好多人呀!!
個guard差d收多我$5..但係之後locker個度個個野比左HK$5我..所以換MOP$..可以多少少啦xD
游完水番到屋企已經係9:xx,..跟住沖涼。
|