티相信今日ge Math Exam係我做左咁多年最易ge 1次lu...cos做完仲有好多time xD佢比d tips有係exam份paper ge1半...算佢啦(但係真係5想再比佢教啦, Eric哥哥都教得好過佢好多啦)
尋晩阿Wing教番我5識d math, 有d今日出左。個Polly又話教我, 最後仲lie我話c左張paper..咪唸度我d pyschology咁差先得架..係我5出聲(=忍你姐)
今朝起身温math..出門ロ之前Polly打黎問我math, 我已經5記得左尋晩個件事, 所以就答左佢ge question。仲叫我問Candy野(我有幫到佢, cos我都想sure d個題個answer)Candy 一番度黎, 我就...
我:『Miss Candy!!』
Miss Candy對住我笑。
我:『我有題math想問你。』
Candy:『下...我好驚呀...我5sure我識5識ga, 等我1陣。』
之後就睇左, 佢話我冇計錯。如果想sure d就問Ms. Pauline, so 1陣之後就問左佢。佢本身5想答我, 我話alvin5會答佢先肯答咋..Polly最後都冇黎find我。
放學之後落雨, Amy冇帶umbrella...原來我帯多左1把, 所以就借左比佢。
afternoon温左Physics, 有1題5識, 又5見Uncle TC online...等到就黎7點先用另外個個acc 先見到佢on咋...問左=冇問。之後問Victor..
arm arm Uncle TC 又問我:『Any questions yet?』
我話:『未有, 有我會叫你架啦。』
Uncle TC:『Just checking』....咁就走左・希望聽日Physics識啦。
|