아今日一起身問阿Wing d math點計, 佢話佢本野係Julia Fong到..隔左內冇幾耐佢打黎叫我借比佢影印。出到去佢話我好"着"得咁靚。我話我平時都係咁"着'ja bor, 去到影印個到佢問我暑假有咩做, 我話學guitar,漫畫(5記得同佢講仲有韓文tim)跟住夜晩咪去游水lor。 佢話游水好呀, 可以減肥。我話我咁廋洗乜減呀。之後去影印個到個個野話:『咪係lor...佢咁廋, 洗咁減..係都我減先啦。』其實醫學上邊有減肥呢個名詞架, 電視都有講啦....엄마 影完之後阿Wing同我講alvin下年教4 science, 唉..死得啦!!又要對住個隻大象..e+見到佢已經好想打佢lor..佢都冇咁ge quali...頂, 好心就比佢同Anita一齊教啦, 又5識英文, 比佢係呢間學校生存咪算好lor..真係黒仔。我再比佢教d standard會勁差lor..今年d成績好左都5係因爲佢。 聽左好耐..d雨停sai..心情先好番咋..今日ge心情同d天氣一陣。
之後afternoon教左Christy一陣math, 之後狂online..先記得今日係11號, 所以就同Yoky講左hapi b-day啦!!
|