今朝又被隔離屋拆樓ge force震醒><(仲要未到8:00)
之後管理員上黎拿newspaper比阿媽
阿媽話比管理員聽:『我個女比隔離屋拆樓震醒呀!!』
管理員:『5係呀嘛??』
佢地好似好出奇咁....
之後online...睇tv..再online
玩choribich個game個陣win左2pt...XD
11:3x就叫食飯..din ga!!(1日比1日早)
之後去學漫畫..
Irene同我汁過我問佢個幅畫
5問都5肯同我汁
番到屋企阿媽話victor打過比我
所以就打番比佢...
佢話聽日5得閒...
佢叫佢阿媽黎..
之後打去問Winkey幾時黎,,
佢話Janet有野做..5得閒(其實Winkey自己都要上book-keep)
之後online...
on on下Carmen打黎叫我陪佢去舊書舖..
so約左佢得閒去....
|