8號SE[typhoon]
e+寫番尋日個d la...
尋日本身想游水,,點知掛左一號風球
afternoon去左學漫畫..個個Irene都5係畫
之後番屋企...5知點解成身好似散哂咁
6點仲掛埋3號風球(好大風喔)
夜晩大風到被d風聲吹醒
--------------------------------------------------------------------------------------
今朝起身話9:30改掛8號風球
9:30睇下..wa!!係SE呀,,爽。吹正我屋企
好耐都未冇掛過8號風球lu
正呀!!連本身今日要上山頂都可以5去
之後就睇左1陣書&報紙
報紙話澳門9月起個Science Museum..
要用27個月起..第日去下先[o係新口岸架]
5:xx比d雨搞到屋企水浸
以前10號風球都5怕ge...
|