마阿婆係咁吹我去學guitar,...去到3:00都未到
去到買左罐野飲..坐左1陣,..有個人到左
個個5知叫乜名ge人問我學完guitar仲出5出去學..
我話我番去學校學..
Mr. Tou教左成個半鐘都教5完"我的驕傲"...
開頭有個人入黎派左d questionare比我地..
我地都冇筆..個個都話:『下...』
佢先問我地有冇筆..
我大大聲話:『冇!!』
佢話:『死la..得3枝筆』
arm先無聊到爆..所以同uncle tc傾計
佢話我用腦...佢懶..(其實我覺得調番轉先arm lor)
要努カd作好首歌先得la,..
|