히尋日又打比環球..想問下個兩本math番左未,,..拔又係冇人聽[2:xx開陣工都冇人聽??有冇搞錯呀??]
之後去左find Carmen拿math抄,..
跟住都冇乜野..陪佢lor(其實都5係幾想)
借左本canada出ge書,..講science ge unsolved problems[係canada ge chemist同physicist出架]..本書幾好
番屋企個陣買左本Monday
番到屋企..食飯,,上1陣網
跟住睇Monday..好正呀~~
因爲zarahn同Dear Jane寫左好多夾band, 買guitar..作曲, 作詞, 編曲ge野..
之後就開始睇個本書..
9:xx抄埋d math, 食左個麵
訓左好耐都訓5着..12:00到先訓到
5知幾點又醒左(4:xx呱)隔左1陣又訓番
今朝起身睇書...online..食飯,..online
再汁野,..汁得咁辛苦都好似冇人覺我有汁過lor..哭
之後睇Monday..suddenly r媽番左黎..佢話本math要8月中先有
跟住同阿公1齊出去買野..去到,..個個老細同伙記quarell.阿公都搞5掂
番到黎阿公問我補習d野..我話想5補, cos冇math書
佢話補住phy先lor..我話phy我睇bk都明,..[佢都仲好似要逼我去咁]
食飯..我同阿婆傾計阿媽又要我收聲..好,..我忍><
冲完涼佢5分鐘之内不停咁叫我做5同ge野..
我話:『我咁様對你你會點r??』
MUSIC'S THE ONLY THING THAT CAN MAKE ME HAPPY WHEN I'M DEPRESSED!!??
|