MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 2
累積人氣: 6504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


調查 驚訝 分類: 未分類

          6月29號這天係屋企好悶~~跟出去陪馬仔睇腳 , 一去到勁多阿e 組哂隊黎睇腳 =.= 一個人要做20分鐘,有12個人先到馬仔,

so 唔等住, 出去打街場 ,  係哥到玩足球勁樣衰 , 我旁邊條友望住我玩, 自己射入自己龍門 =.="  我發誓以後唔玩足球  

           6月30號這天一起身. 我姐就問我做5做問卷調查哥d野=.= 反正係屋企冇野做 , 就填左份表lu , 唔洗18歲, 你有身份證就ok ~~

完成一份問卷調查有20蚊 0.0"   每日做4小時 , 最少做4日 , 6月30號載止 7月1日開始培訓 ~~

我未試過做li d野 , 不過我口才咁好, 一日搵幾百蚊都不成問題



2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


BBQ 開心 分類: 未分類

       6月27號這天我們初三戊班去左bbq,大風大雨照去=.="  一去到問訂左幾多野, 佢話訂左50人套餐=.=' o哂咀

今日梁碧霖,矮妹 都有去, 矮妹好似高左少少   好耐冇見過矮妹,不過個樣好似冇咩大改變咁@.@

食左陣野就同阿u , 陳建霖 , 大隻雷 , 介強 , sam哥 , 王子 幾個落去沙灘玩. 本身諗住都淨係係沙灘到玩,不過我身先士卒, 第一個比人掟左落水  , 之後當然 sam哥,介強,王子 幾個都免不了的 0.0  得大隻雷 , 阿u 冇比人掟落水 =.='  d 海水咸到牙  , 勁咸~~之後玩包剪槌,輸左要係d水裹面做5下掌上壓=.=' 5下好少野,不過要係咁飲水...超咸..玩完之後去左沖涼, 玩完沙之後超ma煩=.=

   沖完涼就番左去食野..番到去仲有好多野食-.-' 有專人幫我地燒.0.0  都幾好食...

燒下食下等下, 食到11:00幾d野食仲未燒完.仲淨好多=.=' 因為要趕尾班車,所以要走了. 有好大把既傘要抬番陳建霖屋企...仲有好多野要拎,,超重,,,,走哥陣做體力勞動-.-'  做左成個星期健身咁, 係新馬路抬到媽閣, 再係媽閣番去屋企-.-' 白鴒巢  shit ~~番到屋企超累..仲完涼就訓著左 0.0

 不過都玩得十分開心0.0 自從做左好學生之後就冇玩到咁顛啦~ d相係楊過個blog到,不過影得好少=.=



2009 年 6 月 25 日  星期四   陰天


夏令取消左!? 驚訝 分類: 未分類

   今朝好早就起左身..9點..因為要起身等2條友交報告比我..(班長,baby,下面我不是x你們..是其他人)

點知等下等下..等到12點幾..其中一位人士打黎話d人唔去..26號去太趕,27號唔得閒,28號話29號要番學..so 唔去...真係他媽的shit.

計哂買幾多野..搞左幾個鐘..同我講話唔得閒..你mother 牙!   唔搞哥陣友話做咩唔搞活動,搞活動哥陣友多多借口..你mother..我唔7搞啦!

自己番屋企食7屎啦..成班on9

   因為太火了,,中午同楊過出左去小雲到交訂..本身諗住去打街機的..點知隻馬仔打波咬柴...行5到路...shit

so改變計劃去左王宣屋企,一上到去-.-全部都係散打哥d人..張華順..張國榮佢地...睇緊"保持通話"  勁好睇a..古天樂好kai =.="

   睇完之後超累     期待27號的BBQ ~~ 夏令取消左0.0"

http://www.flickr.com/photos/39793548@N06/      <---50$~90$

http://www.macao838.com/viewthread.php?tid=456901   25~45蚊 好低的         <---幫小雲宣傳下~ 女仔入黎睇下



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


終於結束左~~ 分類: 未分類

          高一終於結束左啦~~ 高一係我既惡夢牙 0.0"         =.=因為li班冇咩邊幾個人傾得下計..我咁好傾-.-' 但係我班d人就係冇反應,.,.得馬仔,番薯,pony,baby  4個-.-'  超悶a今年..不過好似過幾日搞唱k..希望到時多d人去,仲有希望夏令會同多d傾得埋既人一班啦...夏令哥班d人要對2年-.-'

   今年最緊要多謝班主任caro既幫忙 0.0   幫我搞到張成績表有得補考 

          聽日去聚龍軒交訂金0.0  係小雲到訂左d野... 跟住搵馬仔.楊過,蝦米 去天龍打機 A_A  好似冇出去打機啦..

 

 http://www.macao838.com/viewthread.php?tid=456901   25~45蚊 好低的         <---幫小雲宣傳下~ 女仔入黎睇下

 



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


驚魂三個鐘 開心 分類: 未分類

                                          驚魂三個鐘

   今日係我考完試之後最緊張既一日...因為今日miss有可能打黎...佢一打黎=留班

2點到5點...li 三個鐘十分漫長牙 -,-' 諗住打信長d時間應該會過得快d ,平時打2場信長就冇左3.4個鐘..但係今日打左好耐. 都係過左10分鐘-.-'  [ shit ] ....好在同人吹下水,,打下機,睇下電視既情況下~~哥3個鐘終於結束左  開心死..

我有得補考啦~~~   以為冇得補考先!!

    夜晚去左食飯..我阿妹好可愛牙