MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 9
累積人氣: 6495
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 8 日  星期六   晴天


人生 疑惑 分類: 未分類

                   最近好多野諗,搞到心情都飄忽不定,

不開心時刻掛在我心褢,開心就顯得遙遠無期,,

幾時先可以擺脫佢,,

大學---因為英文差3分合格,所以保送暨大的資格沒了,,要怪就怪自己由初一開始就放任自己,,扔下書包

可能有人會同我講,現在努力都未遲,但係我自己知道,時間是一去即逝,現在想改變已為時已晚,因為我已經錯過了..

現在唯一辦法就是考入去,,但是點解學校淨係比澳大卷我地做,,

暨大既卷都沒有做過..唯有考完試去問miss阿air拎卷做..到抵我最後會飄流去邊到,,一切都掌握在我手中,,

努力後的失敗和沒有努力的失敗,我18歲了,應該要識選擇邊樣會對自己有益,,或者我會成功,,

朋友--- 一個人身邊有知已是很重要,但朋友也重要,在不同的時候,朋友都有不同的定義,

我自己是屬於你的開心等於我的開心的那種人,所以我認為容忍就是最好維持友情的方法,在我容忍他人的時候,

也希望你們能容忍我一時的任性,朋友是用黎當的,不是用黎絕交,不說話,

在你困難的時候安慰你.幫助你.同你共渡難關,熱水,熱湯,熱情....沒有東西比這樣的關心來的更鍋心~ 這樣的朋友叫知已.

得閒無事整蠱下你,笑下你,打下你, 可能這些事情都是一些對自己冇好處的事,但有冇發覺你的朋友這樣弄你的時侯.你總會帶著笑容去回應他,

可能你不會,但我至少總是這樣的回應,因為朋友在我心中占有一個位置,我不會因為少少事情就絕交,no talk ,雖然不能做一世朋友,但是我會記住一世!!

朋友,,希望你地會明白~

愛情---只要你在我身邊支持我,鼓勵我,我就心滿意足,我會兌現答應你的事情的,上次的,今次的,我要開開心心咁同你生活落去!! 同埋令你開開心心!!

有時你話我經常答應你這樣,那樣的事情,我會盡我能力控制自己,這句說話我已經不想再對你說,,不想再因為這種小事嘈!~

擁有現在才擁有將來,但是我想一次過擁有兩樣,現在給你快樂,將來給你安樂.     這是我對我們間的期望!~     I Always LOVE you..

今次打既li篇blog, 係想將我想說想做所諗的都打出來,,

下次唔知等到幾時先再打~所以路過cm一下^^

現在打哂所以有野出黎,個心書服哂!u ~     現在的我又重新了

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  






訪客留言 (返回 index101 的日誌)


fly123 於 2011-01-14 01:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-14 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fishfisha3a 於 2011-01-13 12:56 PM 發表:
♥C0MM3N7;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX  : )
Posted at 2011-01-14 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NikiTa_216 於 2011-01-12 11:34 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-12 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokman826 於 2011-01-10 07:31 PM 發表:
奶仔大過了......
我也很安慰 hahah
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不嬲大你一歲,你識諗d唔將10米睇成10秒我都會好安慰
Posted at 2011-01-10 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NikiTa_216 於 2011-01-10 12:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-10 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cataiko 於 2011-01-09 11:15 AM 發表:
加油啦!
我都保送唔到, 2+唯有努力考澳門*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx~你都+油考到澳門@_@
Posted at 2011-01-09 02:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Souyuii 於 2011-01-09 11:11 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-09 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LuKe8813 於 2011-01-09 10:20 AM 發表:
侯生世仔!!!怕咩啊!!
比心機啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ya!!    有心有機會a !~
Posted at 2011-01-09 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roma 於 2011-01-09 02:15 AM 發表:
不要多想了,
目前你應該諗好大學吧~
正確選擇你的前路才是你現時的目標
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,我現在個目的好明確了^^
Posted at 2011-01-09 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2011-01-09 12:47 AM 發表:
大個左識諗左wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係la ^^  唔想做小學雞la ~
Posted at 2011-01-09 12:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]