今朝好早就起左身..9點..因為要起身等2條友交報告比我..(班長,baby,下面我不是x你們..是其他人)
點知等下等下..等到12點幾..其中一位人士打黎話d人唔去..26號去太趕,27號唔得閒,28號話29號要番學..so 唔去...真係他媽的shit.
計哂買幾多野..搞左幾個鐘..同我講話唔得閒..你mother 牙! 唔搞哥陣友話做咩唔搞活動,搞活動哥陣友多多借口..你mother..我唔7搞啦!
自己番屋企食7屎啦..成班on9
因為太火了,,中午同楊過出左去小雲到交訂..本身諗住去打街機的..點知隻馬仔打波咬柴...行5到路...shit
so改變計劃去左王宣屋企,一上到去-.-全部都係散打哥d人..張華順..張國榮佢地...睇緊"保持通話" 勁好睇a..古天樂好kai =.="
睇完之後超累 期待27號的BBQ ~~ 夏令取消左0.0"
http://www.flickr.com/photos/39793548@N06/ <---50$~90$
http://www.macao838.com/viewthread.php?tid=456901 25~45蚊 好低的 <---幫小雲宣傳下~ 女仔入黎睇下
|