6月27號這天我們初三戊班去左bbq,大風大雨照去=.=" 一去到問訂左幾多野, 佢話訂左50人套餐=.=' o哂咀
今日梁碧霖,矮妹 都有去, 矮妹好似高左少少 好耐冇見過矮妹,不過個樣好似冇咩大改變咁@.@
食左陣野就同阿u , 陳建霖 , 大隻雷 , 介強 , sam哥 , 王子 幾個落去沙灘玩. 本身諗住都淨係係沙灘到玩,不過我身先士卒, 第一個比人掟左落水 , 之後當然 sam哥,介強,王子 幾個都免不了的 0.0 得大隻雷 , 阿u 冇比人掟落水 =.=' d 海水咸到牙 , 勁咸~~之後玩包剪槌,輸左要係d水裹面做5下掌上壓=.=' 5下好少野,不過要係咁飲水...超咸..玩完之後去左沖涼, 玩完沙之後超ma煩=.=
沖完涼就番左去食野..番到去仲有好多野食-.-' 有專人幫我地燒.0.0 都幾好食...
燒下食下等下, 食到11:00幾d野食仲未燒完.仲淨好多=.=' 因為要趕尾班車,所以要走了. 有好大把既傘要抬番陳建霖屋企...仲有好多野要拎,,超重,,,,走哥陣做體力勞動-.-' 做左成個星期健身咁, 係新馬路抬到媽閣, 再係媽閣番去屋企-.-' 白鴒巢 shit ~~番到屋企超累..仲完涼就訓著左 0.0
不過都玩得十分開心0.0 自從做左好學生之後就冇玩到咁顛啦~ d相係楊過個blog到,不過影得好少=.=
|