MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 6
累積人氣: 6468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


BBQ 開心 分類: 未分類

       6月27號這天我們初三戊班去左bbq,大風大雨照去=.="  一去到問訂左幾多野, 佢話訂左50人套餐=.=' o哂咀

今日梁碧霖,矮妹 都有去, 矮妹好似高左少少   好耐冇見過矮妹,不過個樣好似冇咩大改變咁@.@

食左陣野就同阿u , 陳建霖 , 大隻雷 , 介強 , sam哥 , 王子 幾個落去沙灘玩. 本身諗住都淨係係沙灘到玩,不過我身先士卒, 第一個比人掟左落水  , 之後當然 sam哥,介強,王子 幾個都免不了的 0.0  得大隻雷 , 阿u 冇比人掟落水 =.='  d 海水咸到牙  , 勁咸~~之後玩包剪槌,輸左要係d水裹面做5下掌上壓=.=' 5下好少野,不過要係咁飲水...超咸..玩完之後去左沖涼, 玩完沙之後超ma煩=.=

   沖完涼就番左去食野..番到去仲有好多野食-.-' 有專人幫我地燒.0.0  都幾好食...

燒下食下等下, 食到11:00幾d野食仲未燒完.仲淨好多=.=' 因為要趕尾班車,所以要走了. 有好大把既傘要抬番陳建霖屋企...仲有好多野要拎,,超重,,,,走哥陣做體力勞動-.-'  做左成個星期健身咁, 係新馬路抬到媽閣, 再係媽閣番去屋企-.-' 白鴒巢  shit ~~番到屋企超累..仲完涼就訓著左 0.0

 不過都玩得十分開心0.0 自從做左好學生之後就冇玩到咁顛啦~ d相係楊過個blog到,不過影得好少=.=






訪客留言 (返回 index101 的日誌)


aki1322 於 2009-06-29 10:34 PM 發表:
CMCM~~ 我28號去左BB蕉WOR~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

BB蕉=.=   玩得好心d~~
Posted at 2009-06-30 10:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moie1230 於 2009-06-29 05:47 PM 發表:
唔係有意見,不過有少許疑問姐.xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.='  對不起
Posted at 2009-06-29 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-06-29 04:47 AM 發表:
' 嘻2.玩得好開心咁w0r *V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好耐冇玩得咁開心lu ~~
Posted at 2009-06-29 10:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



─kInG─ 於 2009-06-28 10:13 PM 發表:
個個都針對你好學生E個問題!~

就知你:D~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.='  我是好學生好學生好學生好學生好學生
Posted at 2009-06-29 10:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moie1230 於 2009-06-28 09:04 PM 發表:
好學生...- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你對於我係一個好學生好似好有意見wo  \ . /
我真係好的
Posted at 2009-06-29 10:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fly123 於 2009-06-28 07:47 PM 發表:
水裡面做掌上壓..幾係野架啵@.你係好學生..(有D懷疑你=..=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我係好學生有問題咩=.=? 我一向好的
 
Posted at 2009-06-28 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN34690779 於 2009-06-28 04:37 PM 發表:
奶媽洗3+@~@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 成件3都係沙-.- 唔手洗成個洗衣機都沙 0.0"
Posted at 2009-06-28 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-06-28 01:37 PM 發表:
你係好學生.....唔好玩la...你食骨吧''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我唔係好學生0.0!?
你食屎啦~
Posted at 2009-06-28 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



─kInG─ 於 2009-06-28 01:03 PM 發表:
又直呼ME的名字!~

Me忍你好耐了!~

你尋晚仲要冇上Msn添!~

真係擲你落水係岩家!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔通打 "jj" 咩..咁核突
我番到屋企.係到洗3,唔記得左上 =.=
Posted at 2009-06-28 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]