首先Miwako生日大快樂,禮物後補拉@.@
kaka ,溫左2日物理同化學, 今朝終於派上用場, 測完之後自我感覺良好
感謝jj佬幫我溫習牙. d人又話化學唔放人,但出到咁簡單= =' 唔洗用腦就計完 
考完就番左屋企拉, 諗住夜d去睇jj佬比賽, 點知原來要去乙水仔哥邊先有得睇, shit~~所以就唔去睇拉, 又諗住夜d等佢番黎就去金玉滿堂食野, 點知死人楊過去左睇戲, jj佬又話等佢睇埋戲先去食太夜=.=' 所以又唔去拉,,幹~~
23號就番去拎成績表拉, 希望升到la , 升到就 劈豬還神拉 kaka , 祝補考d人全部升班~~
補考完都冇咩野做lu , e+淨係為838既信長比賽做準備拉~~願望係入到4強 @.@
|