MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 6
累積人氣: 6492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


終於結束補考拉~ 滿足 分類: 未分類

        首先Miwako生日大快樂,禮物後補拉@.@  

kaka ,溫左2日物理同化學, 今朝終於派上用場, 測完之後自我感覺良好 

感謝jj佬幫我溫習牙. d人又話化學唔放人,但出到咁簡單= =' 唔洗用腦就計完 

      考完就番左屋企拉, 諗住夜d去睇jj佬比賽, 點知原來要去乙水仔哥邊先有得睇, shit~~所以就唔去睇拉, 又諗住夜d等佢番黎就去金玉滿堂食野, 點知死人楊過去左睇戲, jj佬又話等佢睇埋戲先去食太夜=.='  所以又唔去拉,,幹~~

          23號就番去拎成績表拉, 希望升到la , 升到就 劈豬還神拉 kaka , 祝補考d人全部升班~~

補考完都冇咩野做lu , e+淨係為838既信長比賽做準備拉~~願望係入到4強 @.@

 

 

 






訪客留言 (返回 index101 的日誌)


CHAN34690779 於 2009-07-20 12:38 AM 發表:
咁我哋快D揀個日子去Na..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你地決定拉     唔好零晨去=ok
Posted at 2009-07-20 12:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



─kInG─ 於 2009-07-18 01:42 PM 發表:
成村人都5合作-_-'

打毛咩!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.='  no係到講
 
Posted at 2009-07-18 02:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-07-18 02:48 AM 發表:
- 我都驚升唔到牙 -VV-'
- 希望你升到班喇 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我應該升到既 0.0
期望你都升到班牙 -.-
Posted at 2009-07-18 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN34690779 於 2009-07-17 11:22 PM 發表:
係楊過ah,,
唔係你哋訓左咩???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

king話等佢睇完戲太夜先唔去炸@.@
 
Posted at 2009-07-18 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moie1230 於 2009-07-17 08:46 PM 發表:
信長.....已成功侵占男孩子的心里面'kaka
re: 真係唔似我咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=' 小部份姐..
唔似 @.@"
Posted at 2009-07-17 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KARM 於 2009-07-17 06:34 PM 發表:
- 吾使用腦
- 你有冇咁勁'!
-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯,所以我覺得自己好聰明@.@
Posted at 2009-07-17 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveYou_1028 於 2009-07-17 01:33 AM 發表:
你唔係話你而家手殘咩!?haha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我手殘也比人強!!
Posted at 2009-07-17 10:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Souyuii 於 2009-07-16 07:52 PM 發表:
五洗用腦就計完?' 你有冇咁勁牙?'
低能奶ma' 你個日記打d野好無聊牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯, 我是好勁的@.@
下次我打仲無聊 = =
Posted at 2009-07-16 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HIDDENG 於 2009-07-16 04:54 PM 發表:
祝你順利升f5啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯, 感恩 @.@
Posted at 2009-07-16 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-07-16 11:06 AM 發表:
我要早d打比a sir問下我升唔升到先得la....怕怕'''
你打機咁屎'' 放假你都係扮傻仔係屋企
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你留班la,留哂書比你~
 
Posted at 2009-07-16 12:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]