9月29日,這天跟一堆低b仔去bbq ( 馬仔,王振偉,jj ....) 大約15人, 琴晚失眠 / . \ 只睡了3個鐘就起身準備去bbq了,再這樣下去會死人的-.-' 去到基本上不是燒雞翼,是去開賭局的 = =' so 賭左好耐, 太悶了.. 就和幾個低b去游水了. 不一會,其他人也下來了,玩得很開心^o^ 番薯得到了大情佛 @.@ 正野 遲d如果搵到張相就會post上來 A_A 仲有馬仔的掌上壓影片0.0 好久沒有玩這麼開心了.~!
9月31日,夜晚去了city 唱k , 陳建霖=廢 0.0 去唱k去唱k, 都5比我唱歌的 / . \ 這個應該是暑假最後一次玩了 @.@
唉=.= 唔多想番學, 番學等放假 , 放假等番學 ~.~ 高二哥班大部份人都唔識的 - -' 這個高二也要以讀書為重
9月1日了,今朝遲到=.=' 都是因為jj , 一入到課室就比阿sir玩了, 叫我去拎書,但係d書以經拎哂=.=' 仲叫我上去拎. 不過個阿sir都幾搞笑0.0 高二日子應該不難過吧! 高二丙>大約識10個人左右拉,幸好王振偉坐我旁邊@.@ 放學去了買了新書包>番屋企沖涼>跟住又出了去打機 很久沒出來打機拉, 見番2個月冇見ge王子, 沒啥變, 都是--> 7.7 的人 ^o^
|