MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 8
累積人氣: 6457
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


BBQ 開心 分類: 未分類

                 9月29日,這天跟一堆低b仔去bbq ( 馬仔,王振偉,jj ....)  大約15人, 琴晚失眠 / . \  只睡了3個鐘就起身準備去bbq了,再這樣下去會死人的-.-'  去到基本上不是燒雞翼,是去開賭局的 = ='  so 賭左好耐, 太悶了.. 就和幾個低b去游水了. 不一會,其他人也下來了,玩得很開心^o^  番薯得到了大情佛 @.@  正野 遲d如果搵到張相就會post上來 A_A    仲有馬仔的掌上壓影片0.0   好久沒有玩這麼開心了.~!

                 9月31日,夜晚去了city 唱k , 陳建霖=廢  0.0     去唱k去唱k, 都5比我唱歌的 / . \    這個應該是暑假最後一次玩了 @.@

唉=.= 唔多想番學, 番學等放假 , 放假等番學 ~.~  高二哥班大部份人都唔識的 - -'  這個高二也要以讀書為重

              9月1日了,今朝遲到=.=' 都是因為jj , 一入到課室就比阿sir玩了, 叫我去拎書,但係d書以經拎哂=.=' 仲叫我上去拎. 不過個阿sir都幾搞笑0.0  高二日子應該不難過吧!  高二丙>大約識10個人左右拉,幸好王振偉坐我旁邊@.@   放學去了買了新書包>番屋企沖涼>跟住又出了去打機  很久沒出來打機拉, 見番2個月冇見ge王子, 沒啥變, 都是--> 7.7 的人 ^o^ 

 

 






訪客留言 (返回 index101 的日誌)


Noemia 於 2009-09-03 10:26 PM 發表:
邊個王子呀!係咪上年我地班果個?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.=5係~~
Posted at 2009-09-03 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HIDDENG 於 2009-09-02 06:20 PM 發表:
我覺得今年呢班好似唔係幾好玩咁... @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 勁多女仔~.~
Posted at 2009-09-02 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siuyani 於 2009-09-01 08:40 PM 發表:
CM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @o@
Posted at 2009-09-02 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KARM 於 2009-08-31 09:11 PM 發表:
-cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 CM= =
 
Posted at 2009-09-01 02:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pAndaEe 於 2009-08-31 02:57 AM 發表:
好似好開心咁BO~C個M俾U~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯 好耐冇試過
Posted at 2009-08-31 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chon911 於 2009-08-30 02:28 PM 發表:
幹...嬴得10$" 最衰阿彬....囉我d錢去輸'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =' 好彩我冇賭
飛行棋都賭= =
Posted at 2009-08-30 05:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-08-30 01:31 PM 發表:
真係好鬼搞野'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

       嗯嗯. 好好玩
Posted at 2009-08-30 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fly123 於 2009-08-30 11:17 AM 發表:
好採我morning call你炸..
吾係遲硬到^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我一早起左身了@.@
Posted at 2009-08-30 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



weng1993 於 2009-08-30 03:39 AM 發表:
甘多節目''...
@@冇相睇ge'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搵緊了-.-
Posted at 2009-08-30 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-08-30 02:35 AM 發表:
BBQ咁正 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

A_A  我等左好耐了
Posted at 2009-08-30 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]