MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

*__奶媽~BloG''
index101
暱稱: 奶媽
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人生
M & W
hk
ha
.
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 597
今日人氣: 7
累積人氣: 6456
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


英文大測牙~ 傷心 分類: 未分類

             牙牙牙!!!!   琴日測完英文就知不對了,,, 果然今日miss 講左幾分lu , 不想提啦    王x偉 出cat  出到71 分   靠靠靠~

幹~ 近期高二級發生很多事-__-  搞到好麻煩... e+連書都唔比留係學校, 靠, 我留書關你咩事, 阻到你咁=.= 學校真係少少野搞到好大件事咁, 有必要嗎   

             呵呵~~ 連續放4日假期 @o@  爽爽爽     

       琴晚去左睇煙火,@_@  不過落左陣雨 , 但係都照去 , 都唔好睇ge =.=  睇完坐左陣走人去左 陳x琪 介紹ge 地方食野=.= 靠    都不好食的. 又貴 =.=  食完就去左MP5 了, 好耐冇去啦@_@  打完就番屋企lu

        

               人質- 張惠妹

我和你啊 存在一種危險關係
彼此挾持 這另一部份的自己
本以為這完整了愛的定義
那就乖乖的守護著你

*相愛變成 猜忌懷疑的爛遊戲
 規則是要 憋著呼吸越靠越近
 但你的溫柔是我唯一沉溺
 你是愛我的 就不怕有縫隙

 在我心上用力的開一槍
 讓一切歸零在這聲巨響
 如果愛是說什麼 都不能放
 我不掙扎 反正我也 沒差*






訪客留言 (返回 index101 的日誌)


albee_711 於 2009-10-03 01:17 PM 發表:
RE:我一向都吾擺伽 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.= 係味應該讚下妳
Posted at 2009-10-03 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pAndaEe 於 2009-10-02 11:19 PM 發表:
睇煙花見到你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @_@
Posted at 2009-10-03 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baBYsan 於 2009-10-02 03:31 PM 發表:
CM;')
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 感謝
Posted at 2009-10-02 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siuyani 於 2009-10-02 02:11 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.=
Posted at 2009-10-02 03:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cindylei1122 於 2009-10-02 01:30 PM 發表:
cmcm*v* '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 *.* 感謝
Posted at 2009-10-02 01:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SR6545622 於 2009-10-01 11:32 AM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THx ~]
Posted at 2009-10-01 12:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN34690779 於 2009-10-01 11:25 AM 發表:
大獲嘢?@@
例如?@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔知牙-__-
Posted at 2009-10-01 12:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-10-01 09:54 AM 發表:
米係.好在我吾擺書咋 - -'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wow 你唔擺書??
=.=
Posted at 2009-10-01 10:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moie1230 於 2009-10-01 12:50 AM 發表:
cm.ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 感謝啦~ ha
你好耐先打blog ~.~
Posted at 2009-10-01 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SISISISISISI 於 2009-09-30 11:16 PM 發表:
係lo!!~ 戈個咁ga王X偉肯定出貓ga !!
下次話比miss知..@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係lo , 歌神偉出貓嫁
唔係邊有71分
 
Posted at 2009-10-01 12:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]