這個小測周真痛苦牙~.~ 文科次次都唔記得帶書番屋企溫. 理科帶左d張去m記溫都可以唔見左=.= 我d小測成績牙
嘩, 這個星期超累lo , 日日訓幾堂 0.0 好彩上文科堂都不用聽書-.-
今日中午超多人去慶祝 少陽兄 生日lo , 間房又細,超擠迫=.=' 陽兄很有錢牙 0.0 請哂我地食, 賣單1000蚊牙
kaka 雖然你教左我唔係好耐0.0 但祝你年年都靚仔, 歲歲有女溝 早d 結婚啦~~
下星期考試了~~ 我這個星期已經開始溫習了~~ 我要考入35名!_!
頂, 部電腦又壞左, 琴晚明明好地地, 今朝開番電腦,個畫面變到好奇怪,上網淨係可以開一個視窗, msn上唔到,ggc上唔到,妖~~
|