差唔多成半年冇出街買野了, 所以今日中午同jj霖去左買衫,買禮物,剪頭髮, 咁耐冇同佢出街, 佢都係遲到, 我欣賞你jj霖 ! !
買左2件衫, 5份禮物 , 仲買左d用品,剪左頭髮= 1400蚊. d 積蓄差唔多用哂, 得番幾百蚊咋, 捱到20號先有錢~.~ 今日剪哥個髮型總係怪怪地= =' 行左成個下午, 行到死咁濟 ! ! 下星期仲要去多次, 死人jj霖 , 一次過唔買哂, 要分開幾次買 !! 原來信達開多左咁多層@.@
跟住番屋企, 溫會計~
點解qooza load唔到d相ge =.='
baby , 紅 生日快樂 !!
|