Create a playlist at MixPod.com
把開心給你們,把傷害留給我
很多人都當我是開心果, 對住咩人都笑. 比人罵哥時都會笑. 即使有人講野真係傷到我. 我都會扮冇事, 因為我覺得一同佢嘈. 我地就做唔成朋友. 親戚 , 所以我一路過黎都係笑面迎人. 這一切習慣左就好了. . 但係請你講野都要諗下人感受. 我覺得我自己也受不了多久.