今日比個電話叫醒左@w@"來至ee....-0-去冰燈節。
坐輕鐵去呀e到...車上有2母女,係屯門站果時,個呀媽拖住個女入到最入,
之後望一望個月台講”呀...,乜到站架喇”--
那時個車門正想關埋∼佢就急急忙拖住個女出去,隔離個2個人係到笑\_/有咩好笑
11點幾去到呀e到--”sorry呀表哥要你餓住等我-v-”去食野
之後就坐輕鐵轉西鐵再轉地鐵企死我、暈死我、轉死我--”去到太古
就行去太古城中心2樓舞台喇--wa好凍架裡面>_<-5度,會場提供禦寒外衣 -...-"
係入面d電好快冇--呀e個fd部相機滿電5洗一陣就冇咩電--"
好令呀入面!!!走個時仲玩埋冰滑梯@v@睇完就走喇~行街--buy 拖鞋-v-因呀e話腳痛~
行左好耐~終於都buy左對=$79
係冰雕展到影左d相~遲d post出黎-v-行到腳都痛呀TvT |