今日......出左去旺角-.-"3個男對1個女-.....-"好傻呀我-.........-
行呀行-.........-""行到6點幾,媽媽急call -........-回家了.....係bus到我打比ng=....=
佢話接我,約係m記等,......之後我打比媽媽....同佢傾-......-可以同ng行街
去到見到ng 好開心^^同埋琳琳...8點幾9點打比禧...佢生日ma^^我記得架!!
之後送琳琳走-....-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後去左愛x樓樓下坐-........-好涼^0^好舒服坐到12點幾-........-"禧走左-.....-1點落大雨..
我同ng雨中慢步-.......-"成點幾先返屋企.....其實我想做d乖乖女唔會做既野-...-"唔講~kaka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我係呢段時間有同媽媽保持聯絡架!!!!算乖架 |