ioangel
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


訓-- 無奈 分類: 未分類

  今日8點比妹整醒左之後又訓返-...-9點又比佢整醒....5理喇...繼續訓

訓到10點比佢同呀媽嘈醒左~今次醒晒-....-"琴晚2點先訓呀-....-"

開電腦整d野-.....-挨到3點幾走左去訓.....可以話係昏迷呀--"一訓就訓到7點

醒左之後發現成身冇咩力lo-.-"咁先醒起我由朝早到7點都冇食野架=....="

即刻食晚飯=0=

 

p.s.  我e+先發現我係咁掛住siuwa lo>....<siuwa 你去左邊呀><我好擔心你呀!!!

            ar樂...sorry呀>....<你的心意我冇法接受-....-你的熱情令我受不了-.-你就當我負左你la

                -...-"貓貓我呃了你-......-但係你要我呃你架!請你原諒



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


旺角 分類: 未分類

  今日......出左去旺角-.-"3個男對1個女-.....-"好傻呀我-.........-

行呀行-.........-""行到6點幾,媽媽急call -........-回家了.....係bus到我打比ng=....=

佢話接我,約係m記等,......之後我打比媽媽....同佢傾-......-可以同ng行街

去到見到ng 好開心^^同埋琳琳...8點幾9點打比禧...佢生日ma^^我記得架!!

之後送琳琳走-....-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後去左愛x樓樓下坐-........-好涼^0^好舒服坐到12點幾-........-"禧走左-.....-1點落大雨..

我同ng雨中慢步-.......-"成點幾先返屋企.....其實我想做d乖乖女唔會做既野-...-"唔講~kaka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我係呢段時間有同媽媽保持聯絡架!!!!算乖架



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


2006-07-13 滿足 分類: 未分類

  今日好悶呢!!!!同NG傾電話-..............-傾左好多野呢^000^

啍-.....-睇左D野~feel到比人呃咁

ng黎左我屋企到玩電腦-.............................-鬼叫佢部腦唔聽話咩!!!

我朝早係咁整閃字lo-...........-整癲左我-.-"""

 



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


2006-07-12 不安 分類: 未分類

 今日返學校註冊~我本是9點3走喇-...-但等埋wing先走....11點左右離校~去左wing家-...-"

見佢玩閃字-...-搞到我又玩-...-其實我有呢個軟件好耐...但冇咩點用咋ma

5點幾6點走-....-"

回到家~自己係到整

唔知係我個軟件有問題定我蠢呢-....-"整左幾粒鐘先得一個字--"呀wing 30s=一個字-.-

  ↓佢整既-..-靈感我出既>......<(即係句野)

 

呢個我既-...- 好辛苦架→



2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


2006-07-11 感動 分類: 未分類

  今日,我好無奈>....<佢話唔係本人wo仲話本人死左wo.....

我唔信的......但之後我開始擔心.....驚驚地....打去搵佢.....佢細佬話佢去左打波

我先放心左d.......之後.....唉....我想喊lo好想丫!!!!我第幾次為佢想喊呢?真係唔知....

我覺得佢唔理我喇.....................我唔想呀>....<點算好呀?好驚呀!!

我就快崩潰喇><我挨唔到架喇

但ng返左黎我好開心^^