石仔~周傑倫(周董)~ù無聲復有聲ò
要寫既野都寫曬系日記讀..自己去睇
ip19934151
暱稱: 昌-石仔→Lóvê→你@
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-23
2008-01-22
2008-01-20
2008-01-17
2008-01-16
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 1069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


好耐好耐未上過黎 分類: 未分類
刀好耐未上過黎打日記了!!因為之前好忙..唉!呢幾日考試.不過可以早走...刀幾好既=].之前整親腳.好痛><!!不過自己心急想快D學跳舞..琴日跟強仔學果時又整親!..搞到我要比妹妹罵><!(我都系想快D學好比你睇姐)..不過學得好開心.強仔都好好人..慢慢甘教,我刀有少少上手..講番今日.放11點..之後COOL請我食飯(好野^^)食完打算去跳舞..不過強仔未放.甘就去左搵提子(我丫妹)..傾左陣佢地話去打波..打左陣嘉玲(我丫妹)黎左.之後李棋又黎埋再過多陣,強仔又黎埋.我叫佢教我跳舞..今日又學多左一招.好野!!打到4點定5點..去左借碟去強仔屋企睇...睇到成6點先番屋企...個腳比人打中我痛果個位4.5次..好痛><


2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


盡快放下你,對大家都好 分類: 未分類

 好耐無打喇...琴日好開心.,耀記老闆良話比次機會我地...哈哈,無野喇..之後同呀林去搵cool仔佢地.,之後番屋企,今日.勁悶咯!系屋企無野做.因為11月3號前都吾好出去住.所以玩自閉,.琴晚有D野搞到我勁吾開心.



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


生日快樂~~ 分類: 未分類

 今日系ling生日...系到同你講聲生日快樂先.>>琴晚同呀哥去戲襻..見到雷哥(佢好好人嫁)...講野好搞笑.,坐系到同佢傾計,去到1點幾..我就番左去訓..///講番今日喇.一早就要去到戲襻幫手....10點就出巡.行左好Q耐..我同新仔幫手推車..都好累嫁...之後巡完就去搵呀哥..吹左陣水就去搵提子..搵左提子一陣.呀哥又要我地上一"川"搵佢(我比佢玩死..)過到去又系吹水-.-"..跟住我好累..想番歸...提子又叫我地去石商搵佢..我地飛的落到去...傾左陣計....就88



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


你系未5想見到我啊? 分類: 未分類

 今日早上9.30...新仔叫我去幫佢拎D野比人...咁我就整野喇...整到10.30就出去...去到佢屋企.坐左陣,就拎野比人,..拎下拎下...比龜豆.不過佢見到我拎住野,靜系問我去邊..就比我走^^....比左人之後就去買...今日買左3包煙...之後等左呀家.就去天網打機.,,,打下打下...呀發就黎左....打算去機捕.點知...去左3間都5比我同新仔入..(我地心諗..我地都入5到..強仔未呢世都入5到?-.-)..之後去搵提子(你條友仔,成日要我地等你)..,系到坐..跟住我就同呀發去搵牛奶妹..傾D野..之後,就去左搵CK...傾左一陣.新仔系咁打黎..想嗲多2句都5得...上到去..就系想要煙-.-//.又系到坐...坐左好耐.羅得為得波比車車爆左..笑到我死^^跟住去食野..傻婆提子又系到傻笑-.-...我屌...日日都傻笑...我真系比佢吹漲..之後去樓梯坐..系咁比班僕街串我-.-(再拎D野出黎串我既話..fd都無情講..我今日忍左好耐)...笑笑下..我下面又比人踢左幾下...痛到我跳舞-.-..,..講講下.呀發.打黎.叫我拎煙比佢./.佢系禮石..去到.又要等人...D人黎到...同佢傾牛奶妹D野...傾左陣..呀發要走...牛奶妹要我送佢去佢屋企-.-...送左咁我就番歸



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


我一定要拎煙比你咩?你乜水啊? 分類: 未分類

今日6點就起左身,.打左陣機.!就整野,..之後cool仔落左黎..跟住就番學..點知落到樓下先知未拎PE3(今日有PE堂)又要到番上去拎=.=.....之後去搵牙林.嗲左幾句就上課室,..上堂......比班主任見到我SMS,,,,系咁望住我,不過無收我部機,,之後我系咁系到MSN,,,佢就系咁望,,,我5理佢...都無事既^^...夠僵未黎收咯.,打都打死你><"....到左小息,食左好多野,,,luncH,同rainbow,,我無食野,....佢地又叫我比錢買煙..之後我話戒..真系無食..,點知上堂起"隱",,,,同CK   SMS頂"隱",,尾2兩堂...PE,,,我將個排球打左過去對面學校,,.....牙sir叫我陪錢-.-之後我話可以汁番...汁左之後就吾玩排球,,,玩籃球仲好,,...去踩人地場.,之後放學去做禮石...CK又話吾黎(屌你><)...跟住新仔又叫我地去搵佢...我就無乜所謂...不過有人吾想去.跟住舊仔系到屌.系到講:又話我地拎煙上去"我味話咯:我屌你老母啊!吾上去又點啊?吹啊.煙又無比錢..我吾拎比你味吾拎咯,."激到我勁火..你老母.