今日6點就起左身,.打左陣機.!就整野,..之後cool仔落左黎..跟住就番學..點知落到樓下先知未拎PE3(今日有PE堂)又要到番上去拎=.=.....之後去搵牙林.嗲左幾句就上課室,..上堂......比班主任見到我SMS,,,,系咁望住我,不過無收我部機,,之後我系咁系到MSN,,,佢就系咁望,,,我5理佢...都無事既^^...夠僵未黎收咯.,打都打死你><"....到左小息,食左好多野,,,luncH,同rainbow,,我無食野,....佢地又叫我比錢買煙..之後我話戒..真系無食..,點知上堂起"隱",,,,同CK SMS頂"隱",,尾2兩堂...PE,,,我將個排球打左過去對面學校,,.....牙sir叫我陪錢-.-之後我話可以汁番...汁左之後就吾玩排球,,,玩籃球仲好,,...去踩人地場.,之後放學去做禮石...CK又話吾黎(屌你><)...跟住新仔又叫我地去搵佢...我就無乜所謂...不過有人吾想去.跟住舊仔系到屌.系到講:又話我地拎煙上去"我味話咯:我屌你老母啊!吾上去又點啊?吹啊.煙又無比錢..我吾拎比你味吾拎咯,."激到我勁火..你老母.
|