暑假又到尾聲喇~.~"今日用左我400$.我都5知點解會用左咁多.,早上.同老母去食左野之後就問佢拎左300$話去買鞋.自己又帶左150$出去,,拎完錢就搵龜日.同佢去剪髮.點知新仔話無錢.番我地2條友..去左筌灣買.....行左第一間..見到有對幾好既..但見到銀包得咁少錢...所以就去左第2間,行下行下龜日比人鬥,點知去到條女話賣曬.搞到又到番去第一過間...買左對黑色既..都幾好睇(不過買完無錢洗-.-),,買完就同龜日去剪發...等左一個鐘先搞完,,之後就去左天網(每日都有呢叫^^)打到6.30就番歸!...暑假最後一日.終於比我做番D野
暑假既尾2一日,今日勁早就起左身..8.30就出左黎,自己一條友去打機.打左一陣.呀家條撚樣又出埋黎@@!!同佢煲左陣,我就想去劈嗶..買得6罐.,呀家又話我劈幾多佢跟我幾多,我劈到第3罐佢仲系第一罐.-.-",之後呀發話黎(我系電話到鬧佢..我自己都5知咩事sor)..留左罐比佢,佢又話5飲.我未飲埋咯,,跟就去左新屋企訓到1.30,先自己去再劈過(劈嗶都劈到我破產),劈下劈下就到左4點.....自己番到去同Rainbow傾左陣計(你又5過黎)..就訓著左...一直訓到8點,咁就一日-.-
今日都無咩特別(一樣都系用左好多錢)-.-"",本黎今日打算叫龜日同新仔陪我去買鞋,,但系龜日條仆街又話無錢..咁就同新仔/Rainbow去左打機..打左無一陣就,我同新仔就打算去打鼓@@點知..一入到去..成班Y屎系到.(好黑仔咯)!之後就去左新仔屋企9坐...坐到4點倒..就番歸..