無法正常顯示,請重新載入網頁.
歡迎光臨
ipyuiching
暱稱: '<c *[ 睿 ] =澄* p> +'
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
2010-03-09
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 303
今日人氣: 1
累積人氣: 2485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


2009-04-18 傷心 分類: 未分類

今日呀媽同老豆租左船去松樹灣到釣魚.....但系我就只可以系學校同屁炫,old man,肥融同靚仔豪做...............................................................模形....好慘呀~之後返左歸打機...又玩返跑跑卡丁車.....原來跑都可以甘好玩......跟住又玩信長......其實落雨都冇咩好怕呀~只要系屋企打機就得la....生命滿希望,前路由我創............



2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


主題 無奈 分類: 未分類

今日lunch同2A踢波...更衣室冇開...要同劉偉炫系同一個廁格換衫..系我換緊船物個時...我個頭就對住佢個屎忽...突破然聞到陣味....我就問系咩味..跟住佢笑住同我講...佢放左屁= =我織卡彈左起身....系甘想嘔...我出又出5到....佢就系甘系到笑~_~跟住浩志聽到佢笑得甘happy...就伸個頭出黎,5夠3秒..佢就扒左系到...真系好臭呀!!!!!!!!!!!屁炫....跟住我地就去踼la....輸左2比0比人...唉...

之後同趙必佢地去左富康打波..趙必比個"富康呀叔"格臭...趙必好臭呀..



2009 年 4 月 16 日  星期四   時晴時雨


2009-04-16 分類: 未分類

今日個pe呀李sir好臭呀~上左身甘...連3分都air...2分都抄埋...仲話自己系打區隊(長者級)...佢話佢系玩擦板...

lunch話咩護蛋行動...好9呀...仲要同棻正易,恩卓衛同憎志蠔1組= = 唉..個蛋保5住la...實比人破......................蛋

之後個rth堂個sl都99地..無lala拎枝粉筆飛過黎..中左我個頭....我睇在就快家長日..如果5系我飛返枝粉筆過去...

因本日誌內容可能令人不安,所以不得copy日誌內容,以免誤導成人...請多謝合作.



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

今日返返學la....中文堂個au魂言冇返...但系佢都系5死心..要我地默書...甘簡單..連我都識默...都有94..竟然有半班人5合格..冇前途.....之後又上eng,math,跟住中外史堂冇做作業...比個塵易平罰我抄書lo...之後就系is...今日D堂好悶呀....跟住放學打波...神手溢澄返黎la!!!!!終於准返..ya^^



2009 年 4 月 13 日  星期一   雨天


2009-04-13 分類: 未分類

今日朝早我click mail....有條木嘴系4月4日send左個mail個黎....' 清明節快樂 ' = =  

之後去打波....5夠2分鐘....就落雨....成個人都濕曬...5通連個天都5鍾意我...

跟住就返返歸沖涼....之後又溫書...今日溫既系習慣說...D標點符號   , , , . , , , , , , ; . , , :「 , ? 」. , , , , . , . ! !, ; ; , . .



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


今日去左朋友個歸... 愉快 分類: 未分類

今日去左某男性朋友屋企到玩..佢個屋企勁多'架餐'....衛生巾(佢話月經個時用= = ...Have a happy period,Whisper...),bra(佢要用..size:G cup= =),電話(溝女用..),安全套(安全D喎= =),電視42吋(睇野用= =),床(有助舒緩痛楚....)..........之後個D5講la= =...跟住去左傻仔軒到同浩志,賤男k CS...大家甘上下..之後就返左歸..



2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 愉快 分類: 未分類

今日中午去左銅鑼灣...見到個小學女同學..甘我就hi佢,甘佢又hi我,跟住我地就一齊hi..之後去左富康打波,見到趙必,智障同木源佢地.一齊打波...跟住有個小4既小弟弟黎罷場甘...趙必就同佢射key...個小朋友系甘串趙必,之後趙必又串9佢,個小朋友冇曬聲出,勁搞笑...



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


打波的一天 開心 分類: 未分類

今日朝早12:00p.m起床...破左個人紀錄...之後又去圖書館借書...做曬D功課la...之後又同智聰,志豪,章魚,浩志同黎子軒打波...我今上左身甘,系甘入波...之後又比浩志打拉左去廣場睇女..佢睇女,我睇水...之後我見到條超索既...索到5可以再索..甘我就行過去溝佢...點知行過去見到個條索女原來系呀媽黎= =...失望...之後又去左寶盈打波...見到志豪同智聰佢地,又打波...之後佢地打電話玩條女..笑9死我...之後又返左home



2009 年 4 月 6 日  星期一   微雨


2009-04-06 愉快 分類: 未分類

今日同志豪,智聰同肥融去左打波...仲打得好開心...我打下打下無LALA仆左2次街...之後同智聰買苦瓜,D苦瓜好苦呀...我今日先發現原來呢幾日系有功課家...



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


終於返返黎香港la^^ 愉快 分類: 未分類

尋日去左拜山...拜完之後去左食野...由10AM食到4PM..正...之後我突然有D靈感..於是就作左首詩..

《清明時節憶「shadow」》 葉淚情

清明時節返大陸

行李多都似運毒

返到大陸好激動

拜山拜到似台獨

突然回想起「shadow」(5知邊個呢~_~)

當場作嘔身都凍

就快萎到冇個到

食左「畏高」都冇用

惟有食「雞」補返數...(都系D家鄉雞好食><)

如閣下有想修改的地方,可留下意見,多謝...