今日,終於可以好順利甘玩信長,5洗同呀媽搶住部機黎用,今日系星期6,佢5洗睇股票,真系好自由呀~再加上細妹去左跳舞,5洗用部機黎玩(我細妹5歲識玩電腦,勁呢~)好free,下午去左練長跑,一定要勁過劉偉炫 .V.
今晚話做香港小姐,今次,好5得,搵我呀妹都搞掂左佢地la== 之前飛左個頭,到今朝研究左勁耐先識set,但系前面都系5夠長~~唯有等等等~
琴日9點幾返左學校,志豪都黎左,好少見..之後去左603同炫,志豪佢地一齊打爵士鼓,第2次打,好簡單,志豪仲神童上身^^,下午再同佢地成班友去左富康踏場,好正,5點再同姚+良去左游水,7點返到屋企,再同老豆1on1乒乓波,好勁呀佢,之後再出左去同呀媽食野,搞到今日勁Q累,成日都 力不從心 ==,好辛苦呀...
今日返一人一音,真系好正呀,呀sir終於肯教爵士鼓la,等左好耐,正....打得好型^^不過有D難,要好有feel..
琴日同fd一齊飲酒...飲左勁多...個臉超紅..但系冇醉到...5知點解....搞到今日起身有D頭痛 ~ ~ 下次5飲甘多
下午同成班友去左富康打波 ~累~
好後悔個一日冇blog野
^ ^
打 關於沙巴既
到左第7日,同成班友去左玩.....玩完去人地到訓..5點先返返去...7點半去機場....又形左幾張相
第三日,去神山...夜晚系渡假營到訓...肥文系甘系到玩野..
我地玩到3點半先訓...勁累....
打返沙巴D野先...
第二日,雖然5點幾就要起身...但系都夠訓...早餐勁正...間屋真系好大...大到連睇電視都要分一間房黎睇.......之後人地車我地去學校,睇人地既早會...跟住去農場,有D臭...影左好多相..
今日 坐車 過關 坐車 飛機 坐車 終於黎到沙巴la ^ ^ 我住個家人姓王 好好人 都好有米 車有2部 樓都有2層 有電腦呀 又有msn 正 但系 要同楊景林一齊訓= =