呵呵...
新既一年,,又有新既開始...
好耐冇打過QOOZA喇,,
今日打番...
有d好無奈既感覺''@@
可能係個人大個左,,
諗既野又唔同左..
最近發覺自己開朗左=]
哈哈......
係一件好好既事黎,,
近排就同SELENE佢fd左..
好fd黎架...
搵唔到...
不過呢..
DAVY佢就大家都有目共到'''...
佢琴晚無端端打黎,,
係一個冇準備既情況下...
佢同我講話做朋友,,'''
其實同佢做番好朋友把屁咩??
佢自己又唔係好好..
雖然我都係呀XDD'''
但係無端端對我咁好死...
分明就係有問題啦..
一係就冇人理佢,先搵我...
一係呢就,,,,想我教佢化妝,,成機..KAKA'''
心心姐姐呀''''
近日好凍,,老公要著番多D衫唔好病,,,
再唔係呢..就攬住我啦,,
暖暖呀..錫番啖先>333333333<''
哈哈''''最愛老公..
係學校成日都冇人理我..
係我樣衰..???!!定係...煩..
特別係果個BARBIE呀''同姓何果位呢??!!!'''
有事就走黎搵我,,冇事就雞飛狗走..
我衣家生寺瘡咩''(講笑咋唔好當真)..
算啦,,你唔理我咪唔理你囉..
有事唔好搵我掰掰''... 
|