琴日以好興奮既心情,,
期待今日跑online既活動''
點知...唉~~
真係希望愈大失望愈大呀''
諗起都有D白痴姐...
今日好趕的去飲茶,,
好趕的起程''
最後都係...唔駛講...
去到酒店之後,
先知要攞籌''
佢都冇講...
結果都係要我去投訴!!
好嬲呀''
係帝京酒店到企左一陣''
見到牙JOE個FD..
我見到佢..不過唔肯定''
走左去問牙茶//
佢話係掛///
點知...
真係佢喎..
跟住SAY左個HI~咁啦..
見到佢果FD介紹緊邊個係邊個..
聽到佢話果個係丫花''
得喇..知喇..算啦..佢地都唔理我嫁啦///仲諗黎做乜...
企左一陣,
比人趕走''
乜事喎..又唔比玩..又唔比人企咩意思...
就咁,,好灰的走左。..
勁人,,牙茶去左我屋企''
坐左陣,,又玩左陣,,
乂神風乂佢嬲左我..
其實我都唔知咩事..
我諗佢地唔知講左D乜掛..
搞到佢嬲左...
照計我唔會點串人既''= =
算啦...
嬲又好,,唔嬲又好,,
人地唔嬲先算啦...
睇到之後''記得留CM呀;;
|